Susanne Grotheer

Vitstore bietet ein sehr gutes Angebot mit umfangreicher Produktpalette, mit hoher Qualität - oft Bio- Qualität.
Es werden keine Versandkosten berechnet.
Der Versand erfolgt schnell mit...

Andrea Hak

Zeer snelle en gratis levering. Bij grote hoeveelheid vit. C geen strips (maar in cassette) itt tot aankoop in drogisterij. Fijn; geen restafval! 💪🏻

Andrea Hak

Super aardige en correcte klantenservice! Top!

Anonym

Leider warte ich seid fast zwei Wochen auf die Ware und man möchte eine Beurteilung. Nun, die fällt nicht gut aus. Werde wohl hier nicht mehr bestellen. Schade.

A. van der Sanden

Hallo Ik ben nu al langere tijd klant bij Vitstore. Ik kan hun dan ook bij edereen aanbevelen. Bestellingen worden altijd precies op de afgesproken tijd geleverd. En de producten die geleverd...

An

Hele vlotte bestelservice van Vitstore.

Pluspunten van Vitstore

Bestelling was de volgende dag al in huis.

Thomas P.

Die Unternehmensphilosophie (Thema Nachhaltigkeit) ist mir wichtig. Angaben auf den Internetseiten und Siegel/Label erscheinen glaubwürdig.
Gute Benutzeroberfläche des Online-Shop.

Margot Oberhuber

Sehr schneller Versand obwohl die Ware vom Ausland(glaube Holland) kommt

A.Weening

Goede werking van glucomotion gebruik het al 12 jaar en kan niet veel achteruitgang bemerken in mijn versleten knieen
als ik bestel is het de volgende dag in huis

Judith Cleveringa

Vanochtend heb ik een telefonisch gesproken met Colette Mohlmann. Het was een heel prettig gesprek en Colette nam ruim de tijd om mijn vragen te bespreken. Heel erg bedankt!

Pluspunten van Vitstore

De persoonlijke aanpak en advies op maat vind ik erg prettig.