Kwaliteit van de vis
Kwaliteit van koeling

Theo Michelidis

Tot nu is topper met echt mooi verse vis op tijt bine ook djw

Verse een snelle

Tot nu gen

PAUL VANDERMEULEN

Heel lekkere en verse vis. Topproducten!

De versheid valt op wanneer je de doos open doet en dan lekker bakken in veel boter! Super!

zo blijven verder doen!

Martijn van der Wateren

Erg goede ervaring. Was de eerste keer. Duidelijke webside en goede en juiste informatie. Kortom goed gedaan!!

Duidelijke informatie en genoeg keuze met kleine uitleg. Ook bij de bestelling zat een cool element dus erg goed verzorgd.

Geen, is prima zo

Tim

Top kwaliteit en uitmuntende service!

Zeer ruim en kwaliteitsvol aanbod

Geen opmerkingen

Myles

Goede levering en kwaliteit

Suzanne Schepers

Goede verse vis en oesters.
Echter levering slecht! Extra betaald voor avond- aflevering, tevens bij opmerking, aantekening hierover geplaatst.
Komt avond voor levering e mail dat de...
Goede verse vis en oesters.
Komt avond voor levering e mail dat de volgende ochtend de bestelling wordt geleverd!!!!!

Goede service in Vers, gekoeld en verpakt.

Klanten niet extra laten betalen als service levering van avondtijdstip niet geboden kan worden.

Reactie Vis-winkel-online.nl:

Hoi Suzanne, Hartelijk dank voor uw feedback. U hebt helemaal gelijk wat betreft de levering van avond. Nu wil ik u dit graag toelichten, de avondlevering is als het zo ontzettend druk is als... Hoi Suzanne, Hartelijk dank voor uw feedback. U hebt helemaal gelijk wat betreft de levering van avond. Nu wil ik u dit graag toelichten, de avondlevering is als het zo ontzettend druk is als afgelopen weken voor ons niet mogelijk om zo in te plannen. Het is onze fout dat dit niet uit stond, dus hiervoor excuses.
Waar wij heel blij van worden is dat u onze kwaliteit van producten zo goed beoordeeld en aan de avondlevering gaan wij werken. Hartelijke groet Chris van der Poel

joseph peeters

Prima levering

kwaliteit

vis in een portie leveren

Hubertus A de Freijtas

Na wikken en wegen heb ik besloten om hier mijn bestelling te plaatsen. Ik wilde mijn dochter verrassen met levende kreeften, met kerst. En dat is heel goed gegaan. De prijs is goed. Ook voor... Na wikken en wegen heb ik besloten om hier mijn bestelling te plaatsen. Ik wilde mijn dochter verrassen met levende kreeften, met kerst. En dat is heel goed gegaan. De prijs is goed. Ook voor levering was dit het goekoopst. Ik heb keuze uit verschillende soorten en gewichten. En ook de leverdatum kon ik bepalen. De levering is heel goed gegaan en mijn dochter en gezin hebben genoten van de canadese kreeften. Ik zal zeer zeker weer hier bestellen.

Keuze, prijs, leveringsvoorwaarden,kwaliteit.

niet van toepassing

ZEER LEKKER B.V.

We zullen er nog bestellen.

Eerlijke mensen

Bedrijf is prima, maar de communicatie met het transportbedrijf is niet steeds vlekkeloos.

Frans Aardewijn

Zeer goed en prettig

goede site en correcte kwaliteit en levering

niet nodig