Kwaliteit van de vis
Kwaliteit van koeling

Bernadette Davis

Verse vis en snel geleverd.

Heel vers!

De Backer Stefaan

Nieuwe klant,
Super ervaring, probleem met bestellen direct opgelost.
Levering, top
Kwaliteit, versheid, TOP
Zeker een aanrader.

Vers, kwaliteit, top

Doe zo voort

c. de korver

Vanuit Weert op vrijdagmorgen om 11:00 besteld, zaterdag 12:00 in huis. Kreeften zin er geweldig uit. 3x contact met de viswinkel: zeer goed bereikbaar en geweldige persoonlijke service

service en snelheid

Piet de Haan

Topkwaliteit verse vis en redelijk lage verzendkosten! Op tijd en goed verpakt geleverd

Kwaliteit en service

Handig dat de mogelijkheid op overboeken er is, alleen kwam ik er pas na daarvoor gekozen te hebben dat de verwerking pas start als de betaling binnen is, en daar gaat 1-2 werkdagen overheen. Het... Handig dat de mogelijkheid op overboeken er is, alleen kwam ik er pas na daarvoor gekozen te hebben dat de verwerking pas start als de betaling binnen is, en daar gaat 1-2 werkdagen overheen. Het zou mooi zijn als het direct verwerkt kan worden

Bas

De schol was heerlijk. De vissoep was helaas over de datum toen wij hem ontvangen hebben. Berichtje over gestuurd maar niks meer gehoord.

Recht uit de zee

Reageer op mailtjes van klanten waarin ze een klacht schrijven over de levering (product over de datum bij ontvangst).

Reactie Vis-winkel-online.nl:

Hoi Bas, wij hebben u wel zeker een mail terug gestuurd over de vissoep. De datum die u bedoelde is de aanmaakdatum 13-5-2020 en de datum er onder de t.h.t. is 13-5-2021.
Dus de soep was mega...
Dus de soep was mega vers.

Sylvia Koevoet

Jammer, niet voor herhaling!

Het feit dat er online wordt geleverd

Helaas, waarschijnlijk wegens drukte/corona. Bezorging dag later dan gepland. Had al een latere bezorgdatum gekozen ivm drukte. Geheel ontdooid. Zalmfilet op vel, inpakdatum 07-05. Uvd 08-05.... Helaas, waarschijnlijk wegens drukte/corona. Bezorging dag later dan gepland. Had al een latere bezorgdatum gekozen ivm drukte. Geheel ontdooid. Zalmfilet op vel, inpakdatum 07-05. Uvd 08-05. Bezorgd op 09-05. De gerookte zalm is diepvries, ontdooid ontvangen. Scampi’s ontdooid. Snel opeten dus.

Jantina Tolen

Als cadeau bij iemand oesters en een fles cuvée Zeeland laten bezorgen. De reactie: de bubbels zijn heerlijk en de oesters zijn goddelijk!

Goede communicatie, stipte levering, vers

Zou leuk zijn als er een kaart bij gekocht kan worden met een boodschap, in plaats van een uitdraai van de opmerkingen bij de bestelling

Agm Lodders

Vlotte levering. Maatjesharing. Netjes gefileerd. Jammer dat ui en zuur ontbraken.

Goede kwaliteit haring.

Ui en zuur meeleveren.

rita janssen

Alles prima geregeld, zoals beloofd.

Alles goed uitgelegd.

Zou ik niet weten.