Kwaliteit van de vis
Kwaliteit van koeling

Otto Stoffer

De geleverde schol, was van hoge kwaliteit. Niks mis mee. Helaas zit mij dwars, dat ik per schol bijna € 10,00 betaalde (excl. bezorgkosten) voor naar vermelding 1 KG. Echter stond op etiket vermeld... De geleverde schol, was van hoge kwaliteit. Niks mis mee. Helaas zit mij dwars, dat ik per schol bijna € 10,00 betaalde (excl. bezorgkosten) voor naar vermelding 1 KG. Echter stond op etiket vermeld dat de schol ca. 800 gr. woog. Bij naweging bleek dat het gewicht incl. de zware plastic verpakking en de grote kop eraan inderdaad 1 KG woog. Ik heb dus ca. 200 gram zware plastic verpakking tegen € 10,00/ KG betaald. Ik woon in België en daar wordt bij de Lidl schol aangeboden tegen € 9,90/ KG en deze is ook schoongemaakt door kop te verwijderen. Deze schol weegt weliswaar ca. 350 gram, maar is van uitstekende kwaliteit en dagelijks vers gelijk hun zoute hollandse haring per 3 verpakt van € 2,65 de drie en met ui. Sorry, die 200 gram = 20% te weinig voelt niet goed. Mvrgr. Otto

Service, vriendelijkheid, verpakking, bezorgen

Eerlijker/ werkelijk gewicht aanduiding van de producten

J Koppier. Koppier.nl

Dit bedrijf handelt goed, helpt de klanten graag en lost problemen veroorzaakt door derde zelf op. Houd contact met de klant om te achterhalen of het probleem is opgelost. Al met al heel tevreden en... Dit bedrijf handelt goed, helpt de klanten graag en lost problemen veroorzaakt door derde zelf op. Houd contact met de klant om te achterhalen of het probleem is opgelost. Al met al heel tevreden en zal hier zeker nogmaals bestellen! Ook niet onbelangrijk te melden is dat de vis perfect is. En wanneer bezorgt ook netjes verpakt!

Goede verse vis, professioneel handelen van bedrijf.

Geen gebruik meer maken van het verschrikkelijke postNL

Rien van der Wende

Korrekt

Koert van t Hoff

Geweldig! We hebben de dag na bestelling genoten van de verse Zeeuwse mosselen. Rest ook goed verpakt dus een paar dagen heerlijk verse vis gegeten.

Snelheid verzending en goed geïsoleerd verpakt met koelelementen.

Marijn Schellekens

Besteld en vervolgens geleverd conform verwachting. Ik heb wel wat twijfels bij de manier van leveren. PostNL doet er langer dan een dag over om te bezorgen, de vis is dan nog wel koud, maar niet... Besteld en vervolgens geleverd conform verwachting. Ik heb wel wat twijfels bij de manier van leveren. PostNL doet er langer dan een dag over om te bezorgen, de vis is dan nog wel koud, maar niet meer dan dat.

Geen opvallende sterke punten

Manier van afleveren, koeling houdt niet over na anderhalve dag onderweg

Pascal Dijkhuizen

Super vers en alles komt goed koud thuis

Vers en netjes verpakt

Mosselen mogen groter hihihi

F Piras

Mijn ervaring met diet bedrijf is zeer goed

goed snel en vers geleverd.

heb ik niet

Saskia Jongeboer

Heel erg goed zeker voor herhaling vatbaar

Snelle levering en goed verpakt

Ger Moes

Goed spul en snel geleverd

veel producten die elders niet of moeilijk verkrijgbaar zijn, althans hier in Drenthe

prijzen zijn soms aan de forse kant

E. Lusink

In één woord Prima!

Heerlijke oesters, Klantgericht, behulpzaam en zeer vriendelijk.