Snel reactie op mail. Nette prijs. Opgave met tijd-windows wanneer je levering mag verwachten. Keurig op tijd.

Super vriendelijk geholpen, echte service en snelle levering.

Goede service. En product is zoals de omschrijving.

leo

Lastig afspraak te maken voor levering
Bij levering vaatwasser is oude vaatwasser niet meegenomen, daarna last gehad om alsnog kapotte vaatwasser te laten ophalen

Reactie Veldkamp Witgoed:

Beste heer, mevrouw,

Dank voor uw feedback. Door miscommunicatie is inderdaad uw oude vaatwasser niet meegenomen door de chauffeur. We hebben ons best gedaan dit op te lossen door plaatselijk iemand te regelen die de oude vaatwasser alsnog heeft opgehaald.
Het spijt me te horen dat dit niet voldeed aan uw wensen.

Veldkamp Witgoed en Keukenapparatuur

Isra

Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Netjes afgestemd dat de bezorger op een andere dag zou komen. Vervolgens neemt deze de oude machine niet mee. Dit was wel aangegeven op de order maar niet aan...

Reactie Veldkamp Witgoed:

Beste heer, mevrouw,

Dank voor uw feedback. Hier gaan en zijn wij inmiddels al mee aan de slag. Onze excuses hiervoor in ieder geval.

Met vriendelijk groet,
Veldkamp Witgoed en Keukenapparatuur

Het was mijns inziens niet acceptabel dat de koelkast niet binnen is gezet. Deze werd op de oprit achter gelaten.

Snelle reactie per mail. Goedkoper dan concurrenten, daarom wel iets minder service (zelf plaatsen van droger en zelf afval afvoeren), maar wanneer je handige bent is dat geen probleem.

Prima gelopen, netjes verpakt en afgeleverd

Leo

Prima prijs en uitstekende service, levering erg snel en oude vaatwasser werd meegenomen.
Als we een volgend keer weer iets nodig hebben wordt het weer Veldkamp Witgoed.