Vaatwassergebruiker

Echt scherpe prijzen! Goed georganiseerd en ze denken met je mee. Top!

Snelle service

Roos

Prima service en goed advies bij droger!

Wim Stakenburh

Kookplaat gekocht.

J Beijeman

We zijn al jaren klant bij Veldkamp Witgoed, niet zeer goed, niet supergoed, super behulpzaam of alleen de service goed.
Al die jaren een duidelijk, oplossingsgericht en betrouwbaar met...

Mooi apparaat en de bezorging was helemaal goed. Top ik ben er blij mee

Goede service en snelle levering. Ze doen er echt moeite voor om artikelen die niet op voorraad zijn toch snel te leveren.

Slechte ervaring met levering kookplaat, komt afspraken niet na en communiceert slecht over vertragingen. Eens maar nooit meer

Reactie Veldkamp Witgoed:

Beste,

Het spijt ons te lezen dat uw ervaring met ons slecht is. Echter zijn wij wel verbaasd over uw review, aangezien er geen sprake is van communicatie of afspraken tussen ons. Dit aangezien u geen directe klant van ons bent. De communicatie, en dus ook de afspraken, is geweest met de betreffende keukenzaak waar u uw spullen heeft gekocht en zij zijn gelukkig tevreden over de gang van zaken.

Wij hopen dat u ondanks uw slechte ervaring veel plezier zult hebben van uw kookplaat.

Veldkamp witgoed & keukenapparatuur

Alles perfect, en snel geleverd

Klantvriendelijk en doet de moeite om de klant tevreden te stellen. Voor een buiten eigen assortiment pruduct toch kunnen leveren tegen een aantrekkelijke prijs. Zeer gewaardeerd