Peters

Correct geleverd en snel

Uijthof

Makkelijk bestellen, goede levering en mooie prijs voor wat ik had besteld

Tim

Verschrikkelijk. Maand geleden koelkast besteld, 2 weken later verkeerde bezorgd en nu weer een week wachten en dan maar ‘hopen’ dat nu wel de juiste geleverd wordt. Ps. De verkeerde koelkast staat... Verschrikkelijk. Maand geleden koelkast besteld, 2 weken later verkeerde bezorgd en nu weer een week wachten en dan maar ‘hopen’ dat nu wel de juiste geleverd wordt. Ps. De verkeerde koelkast staat ook al een maand pontificaal in de woonkamer en we wonen niet perse groot.

S. Valente

Wij hebben een tafel Liebherr vriezer gekocht. Hele goede service en op tijd geleverd. Heel tevreden over dit bedrijf.

Veldkamp

Meer dan perfecte ervaring met Veldkamp

Bart

Magnetron was goedkoper dan filialen bij mij in de buurt. Bezorging dat je kon zien waar chauffeur zat en hoeveel mensen er voor je nog waren is erg handig. We zouden half uur van te voren gebeld... Magnetron was goedkoper dan filialen bij mij in de buurt. Bezorging dat je kon zien waar chauffeur zat en hoeveel mensen er voor je nog waren is erg handig. We zouden half uur van te voren gebeld worden. Dit is helaas niet gebeurd.

Van Vliet

Probleemloos

Marco

Koelkast was beschadigd door levering van post.nl, Veldkamp heeft een nieuwe geleverd zonder gedoe. Erg goed; een bedrijf leer je kennen als er problemen zijn. Normaal levert Veldkamp zelf helaas... Koelkast was beschadigd door levering van post.nl, Veldkamp heeft een nieuwe geleverd zonder gedoe. Erg goed; een bedrijf leer je kennen als er problemen zijn. Normaal levert Veldkamp zelf helaas ging dat bij mijn eerste levering niet. Over de levering door post.nl ben ik niet te spreken; beschadigd, bot en ongeïnteresseerd personeel.

Elsen

Niet zo geweldig