Dhr Jack Knapen

Altijd een zeer vlotte en correcte afhandeling van de bestelling.

groot assortiment
correcte uitvoering

Marie christine Cnudde

Zeer zeer goed

Eerlijkheid

Dhr Raymond Van Beelen

Zeer positief

Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?

goede producten, goed verpakkingsmateriaal, zeer ruime keuze met eerlijke prijzen

Jame

Altijd goede en snelle levering, wel erg jammer dat binnen een jaar tijd de prijzen enorm gestegen zijn...

proffesionaliteit

Ed

Superrr !

Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?

Snelle levering handige slimme afsluitbare zakjes zakken en kwalieit
Jaren lang klant geweest bij de concurrent P & P , zoals jullie het aanpakken hebben jullie een vaste klant erbij .

Angelo

Goede klantenservice. Er was een probleem met mijn pakketje en VehGro heeft me hier goed mee geholpen. Ook super erg tevreden over de kwaliteit van de producten.

Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?

Goed kwaliteit en goede service

Midas Trading

Ongelofelijk teleurstellend! Ik heb onlangs voor het eerst een bestelling geplaatst bij Vehgro,. Het begon allemaal met de belofte van een snelle levering binnen 2 dagen, wat een van de hoofdredenen... Ongelofelijk teleurstellend! Ik heb onlangs voor het eerst een bestelling geplaatst bij Vehgro,. Het begon allemaal met de belofte van een snelle levering binnen 2 dagen, wat een van de hoofdredenen was waarom ik überhaupt voor dit bedrijf koos. Helaas bleek dit slechts een loze belofte te zijn.

Na vier dagen wachten, besloot ik contact op te nemen met hun klantenservice om te informeren naar de status van mijn bestelling. Tot mijn verbazing werd mij verteld dat er niet genoeg voorraad was en dat mijn bestelling nog geproduceerd moest worden. Dit was al een grote teleurstelling op zich, maar wat me nog meer tegenviel was het feit dat ik hier zelf achteraan moest bellen. Waarom informeren ze hun klanten niet proactief als er een probleem is met de voorraad?

Hoewel de klantenservicemedewerker het probleem toegaf, weigerden ze op enige wijze een compensatie aan te bieden voor het ongemak en de vertraging die zij veroorzaken. Geen korting op mijn volgende aankoop en ook niet op zijn minst een gratis verzending. Het gebrek aan verantwoordelijkheid en klantgerichtheid is ronduit schokkend.

Het feit dat ze niet in staat waren om hun belofte van een snelle levering na te komen, en vervolgens weigerden om ook maar enige vorm van compensatie aan te bieden, spreekt boekdelen over hun bedrijfsethiek en klantenservice. Voortaan zullen wij dus kiezen voor de concurrent.

Reactie Vehgroshop.nl:

Beste Midas Trading,
Beste Midas Trading,
Bedankt voor de review. We waarderen het altijd als klanten de tijd nemen om een review achter te laten. Helaas geeft u aan niet tevreden te zijn over de duur van de levering.
We hadden het product inderdaad voorradig en op onze website stond ook dat het direct geleverd kon worden. Alleen veranderd dit niet altijd direct naarmate de hoeveelheid die besteld wordt groter is dan de aanwezige voorraad, of wanneer andere klanten tussentijds het product bestellen.
We hebben telefonisch de beste oplossing proberen te vinden, door aan te beiden dat we vast een deel opsturen en het tweede deel zodra de productie klaar is. Hierbij zijn alle tweede verzendkosten en dergelijke gewoon op onze rekening.
Bij een grote afname kunt u altijd direct voor een bestelling contact met ons opnemen om te bespreken wat de status is en wat we voor u kunnen betekenen. Dan kunnen we gezamenlijk alle details bespreken en u meteen op de hoogte brengen.
Team VehGro

J.huiskes

Super snelle reactie makkelijke website

Snelle levering of afhalen

Ethan Zwarts

Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?

Prijs en snelle levering en top kwaliteit

Mevr Karin Kloes

snelle levering