www.wellness-natural-products.nl

Prima produkten van hoge kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit

Biovoorjou.nl

Zeer vriendelijke medewerkers en een uitstekende service. Flexibel, klantgericht en denken goed mee. Fijn assortiment met biologische producten en de mogelijkheid om producten " private label" af te... Zeer vriendelijke medewerkers en een uitstekende service. Flexibel, klantgericht en denken goed mee. Fijn assortiment met biologische producten en de mogelijkheid om producten " private label" af te nemen.

Zie boven :-)

Tante Luus

Uitstekend!! Goede producten, heldere sitebeheerder prima klantenservice.

Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?

Goede producten, heldere site, prima klantenservice

FK

Vehgro is een uitstekend bedrijf om zaken mee te doen.

Snelle en correcte levering

R

- Goede klantenservice
- Niet echt milieubewust omdat het bedrijf te grote verpakkingsmaterialen kiest.
- Goede klantenservice
- Levering is vaak een paar dagen later dan wordt aangegeven omdat niet altijd alles voorradig is.

Goede klantenservice!

zenzicare

Wisselend. Sommige kruiden zijn echt erg goed, sommigen schort het nog wel wat aan. Leveringen duren soms wat lang. Informatievoorziening bij producten is sumier en is er soms helemaal niet... Wisselend. Sommige kruiden zijn echt erg goed, sommigen schort het nog wel wat aan. Leveringen duren soms wat lang. Informatievoorziening bij producten is sumier en is er soms helemaal niet (ingredienten). Omdat er van sommige producten direct 12 of meer besteld moeten worden is het daarom lastig te bepalen of het een product is dat geschikt is voor onze business. Probleemoplossing is wat moeizaam en komt op mij over dat intern de communicatie niet optimaal is. Ook is het mij niet helemaal duidelijk waar dit bedrijf naar toe wil. Een merk dat wij wederverkopen is zomaar ineens verdwenen zonder bericht.

Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?

Een aantal kruiden die wij hier inkopen zijn echt heel erg mooi van kwaliteit.

Brouwerij Bliksem

Al een aantal bestellingen gedaan, waarvan 1x een spoedgeval was. Ze denken mee, zijn flexibel en ze regelen het. Top dus!

Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?

Flexibel, goede communicatie en snelle levering.

Marijke

Prima, zoals eerder ook

Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?

snelle levering, goede prijs verhouding

Eatonomy

Top kwaliteit producten! Altijd snel geleverd.