Emanuelle DaRinte

Prima service

Je ervaring

Gisteren de winkel in Beers bezocht. Kwam eigenlijk voor kunstgras Saar. Maar uiteindelijk gekozen voor Vinca. Erg mooi gras. Heb het vanochtend gelegd.

Erg te vreden!

T. Vonk-Stijn

Goede keus

Je ervaring

Via onze buren getipt. Via de website stalen aangevraagd, kregen we netje de volgende dag met de post.

We twijfelde een beetje en hebben nog een keer een paren stalen extra aangevraagd, die kregen we ook netjes de volgende dag met de post.

Keuze was gevallen op kunstgras "Alma'. Via de website besteld. Ging eenvoudig, hadden ook maar een klein vierkant stukje nodig.

Binnen 2 dagen hadden we het in huis.

Ik heb het zelf gelegd, stelden niet veel voor.

Van de zomer gaan we ook de voortuin doen.

Prima bedrijf, snelle service. Kan het iedereen aan bevelen.

Kan er zo geen noemen.

Erik de Venkel

Geen spijt

Je ervaring

Lang getwijfeld of we toch kunstgras zouden nemen. Het is toch een hele investering. Vorig week toch maar eens de stoute schoenen aangetrokken en naar Beers gereden om te kijken of ze misschien een... Lang getwijfeld of we toch kunstgras zouden nemen. Het is toch een hele investering. Vorig week toch maar eens de stoute schoenen aangetrokken en naar Beers gereden om te kijken of ze misschien een mooie winter aanbieding hadden.

Ik werd prima geholpen, ze hadden een super aanbieding. Kunstgras type Vero, hij staat niet op de site (ik weet ook niet waarom). Prijs was 15,50 per vierkante meter.

We zijn er heel blij mee!

Alle kunstgras soorten op de website zetten. Nu staan niet alle aanbiedingen op de website.

M. De Cock

Te vroeg

Je ervaring

Bestellen verliep prima. Alleen de afspraak was dat men het vrijdags kwamen leveren. Alleen werden we 2 dagen van te voren gebeld of het toch niet donderdagavond geleverd kon worden!

Ik...

Ik vind het jammer dat men zich niet aan de initiele afspraak hield. Omdat wij dan echt niet konden hebben ze het uiteindelijk toch vrijdagmiddag gebracht.

Het kunstgras ziet erg mooi uit.

Betere afspraken omtrent levering.

Erik Vis

Mooi stukje restant

Je ervaring

Had een stukje restant nodig voor in het hok van onze hond.

Was even langs gereden en ze hadden nog een mooi stukje liggen.

Onze hond is er helemaal blij mee.

Angelique Creemers

Klantvriendelijk

Je ervaring

Zeer goed geholpen. Werd uitstekend geadviseerd. Ik had geen verstand van kunstgras maar men legde alles zeer duidelijk uit. Omdat ik twijfelde voor welke soort ik moest kiezen kreeg ik de stalen... Zeer goed geholpen. Werd uitstekend geadviseerd. Ik had geen verstand van kunstgras maar men legde alles zeer duidelijk uit. Omdat ik twijfelde voor welke soort ik moest kiezen kreeg ik de stalen mee naar huis.

De keuze is gevallen op Robin. Telefonisch besteld, de volgende dag werd het netjes thuis geleverd.

Helemaal tevreden.

Wim Wijnen

Goede ervaring

Je ervaring

- Snel de gratis stalen in huis
- Eenvoudig online besteld
- Binnen 3 dagen hadden we het gras in huis

Prima ervaring. Mooi kunstgras. Scherpe prijzen

Zo doorgaan.

Stevens Dierenwereld

Witte kerst

Je ervaring

Voor onze winter etalage van onze winkel was ik op zoek naar een stuk kunstgras.

Ik kreeg een tip van een collega winkelier, hij had een stuk gehaald bij dit bedrijf.

Vanmiddag langs geweest, nu bleek zelf dat ze wit kunstgras hadden. Nou dat was helemaal mooi. Zojuist de etalage ingericht met het witte kunstgras, het ziet er net echt uit.

Bedankt!

E. Smids

Aan te bevelen

Je ervaring

Prima ervaring. Doen wat ze zeggen. Kan het aanbevelen.

Twan Huiskerk

Ligt er netjes bij

Je ervaring

Kunstgras vorige week laten leggen. Ze hebben het netjes gelegd. We zijn zeer tevreden.

Tevreden