Olivier van Groen

Vandelockant.nl

Je ervaring

Het leveren van staaltjes is een echt pluspunt van deze zaak.
Prijs/kwaliteit is dik in orde..

Annelies van het Schip

Bedankt voor de goede service

Je ervaring

Kunstgras besteld via de website, werd netjes binnen 2 dagen geleverd. De bevestigingshaken ontbraken, deze waren ze vergeten mee te sturen. Toevallig was het iemand van de legservice in de buurt,... Kunstgras besteld via de website, werd netjes binnen 2 dagen geleverd. De bevestigingshaken ontbraken, deze waren ze vergeten mee te sturen. Toevallig was het iemand van de legservice in de buurt, deze heeft dezelfde dag nog de bevestigingshaken geleverd.

Top!

Prima service!

Ilja thijs

Helemaal goed

Je ervaring

Precies zoals je mag verwachten. Duidelijk informatie op de website. Zeer mooi verzorgde stalen doos. Bestellen ging eenvoudig. We werden netjes van te voren gebeld door de vervoerder voor het maken... Precies zoals je mag verwachten. Duidelijk informatie op de website. Zeer mooi verzorgde stalen doos. Bestellen ging eenvoudig. We werden netjes van te voren gebeld door de vervoerder voor het maken van afspraak voor bezorging.

Mooi kunstgras, tegen prima prijs. We hebben kunstgras Jens gekocht. Erg mooi en dik. Ideaal, de kinderen zijn er niet vanaf te krijgen ;-)

Claudia

Zeer tevreden

Je ervaring

Mooi kunstgras gekocht. Soort Tommy.

Laten leggen, ziet er erg mooi uit.

Tjebbe Varle

Snel geslaagd

Je ervaring

Via de website wat stalen besteld. Deze vielen de volgende dag al in de bus. Ik twijfelde over 2 soorten en heb toe telefonisch contact gezocht. Ik werd goed geinformeerd en geadvieseerd. Via de website wat stalen besteld. Deze vielen de volgende dag al in de bus. Ik twijfelde over 2 soorten en heb toe telefonisch contact gezocht. Ik werd goed geinformeerd en geadvieseerd.
Uiteindelijk voor kunstgras Jens gekozen. Ze zijn het dezelfde week nog komen leggen. Super!

Bedankt!

Grotere stalen versturen.

I. Veerkuil

Goede koopervaring

Mooie stalen in doos.
Kon gemakkelijk bestellen via de website
Snelle levering - binnen 2 dagen.

Goede ervaring

A. Crone

Fantastisch

Je ervaring

Bij deze wil ik een ieder bedanken voor de snelle service van het liggen van het kunstgras op de camping . Het ligt er heel mooi bij , mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden in een woord fantastisch.

Erich Vinkel

Prima bedrijf
Mooie grasmatten
Prima service

I. Schipstal

Moeilijk kiezen

Je ervaring

Wat een keuze, wij dachten kunstgras is kunstgras, maar er blijkt toch nog heel wat verschil in te zitten.

Na bij diverse websites stalen te hebben aangevraagd werd de keuze erg...

Na bij diverse websites stalen te hebben aangevraagd werd de keuze erg moeilijk. De prijzen en kwaliteiten lopen zo uiteen. Omdat Lockant ons het beste gevoel gaf (alles mooi verzorgd en duidelijke info op website) besloten we af te reizen naar Beers.

We kregen duidelijke uitleg en we werden niet gepusht, we hebben zeker 1,5uur buiten staan kijken en vergelijken.

Uiteindelijk voor type 'Jens' gekozen. Ze hebben het vanmiddag gelegd en het ziet er prachtig uit. Complimenten!

Kleine assortiment - is makkelijker kiezen ;-)

Irna de Weel

* Mooie website
* Duidelijke informatie
* Verzorgde stalendoos
* Eenvoudig besteld
* Levering volgens verwachting

Gewoon goed - niets op aan te merken. Kwaliteit...
* Mooie website
* Duidelijke informatie
* Verzorgde stalendoos
* Eenvoudig besteld
* Levering volgens verwachting

Gewoon goed - niets op aan te merken. Kwaliteit van het kunstgras is ook goed. Zeer tevreden.

Keuze van aflever tijdstip.