Harm Heijs

Prettige ervaring, verkoper was zeer behulpzaam. UIteindelijk goed geslaagd!

- Mooie kunstgras
- Goed geholpen

Minder kunstgrassen maakt het kiezen eenvoudiger ;-)

Henk Peeters

Prima!

Je ervaring

We zijn er blij meee. Mooi gras en prijs viel mee.

Gerald Hobo

Echt heel veel keus!

Je ervaring

Via internet kunstgras kopen vonden we toch een beetje raar. We wilde het echt goed kunnen beoordelen. We hebben er een dagje uit van gemaakt. We hebben op 1 dag wel 4 kunstgras leverancier... Via internet kunstgras kopen vonden we toch een beetje raar. We wilde het echt goed kunnen beoordelen. We hebben er een dagje uit van gemaakt. We hebben op 1 dag wel 4 kunstgras leverancier bezocht.
We hadden het beste gevoel bij vd Lockant Kunstgras in Beers. We verbaasde ons over de verschillende kwaliteiten, we werden goed geinformeerd en we konden de diverse soorten goed vergelijken. We zijn op het einde van de dag daarom ook weer terug gereden naar Beers en het kunstgras gekocht. Het werd direct afgesneden en we konden het dus direct meenemen.

Dit was een goede keus. Ik kan het aanraden.

Geen minpunten kunnen ontdekken, wij zijn zeer tevreden.

Inge Nies

Te laat geleverd

Je ervaring

Had het kunstgras via de website besteld, verliep allemaal goed.

Had het kunstgras via de website besteld, verliep allemaal goed.

De vervoerde belde een dag van te voren. Hij gaf aan dat hij 'sochtends het kunstgras zou brengen. Ik had de hele ochtend vrij genomen. Helaas werd het kunstgras pas om 2 uur geleverd....

Hier waren wij absoluut niet blij mee.

Het gras is wel erg mooi, dus dat is dan weer positief.

Leveren volgens afspraak, dit was erg vervelend.

Marije van Rooijen

Mooi kunstgras

Je ervaring

Mooi assortiment. We hebben gekozen voor Eco.

Yvette

Oke

Geen opmerkingen. Volgens verwachting

Patrick

Bedankt voor de goede service

Je ervaring

Goede ervaring. We hadden het kunstgras besteld en hebben het zelf gelegd.

Goede ervaring. We hadden het kunstgras besteld en hebben het zelf gelegd.

Tijdens het leggen ging het fout met de zelfklevende lijmband. Even niet goed opgelet waardoor de lijmband dubbel zat en dus niet meer plakte.

Even gebeld met lockant om nieuwe lijmband te bestellen. Ze vroegen hoeveel we nodig hadden. De volgende dag hadden we het in huis, gratis!

Dat is nog eens service. Bedankt!

Prima. GA ZO DOOR

G. Tempel

Handige website

Je ervaring

Zeer duidelijke en handige website. Stalen werden snel thuisbezorgd en zagen er mooi verzorgt uit.

Bestellen en betalen verliep soepel.

Kunstgras werd netjes thuis...

Bestellen en betalen verliep soepel.

Kunstgras werd netjes thuis bezorgd.

Kiezen van aflevertijd stip. Nu word er wel netjjes gebeld van te voren, maar je kunt geen precies tijdvenster aangeven.

Olivier van Groen

Vandelockant.nl

Je ervaring

Het leveren van staaltjes is een echt pluspunt van deze zaak.
Prijs/kwaliteit is dik in orde..

Annelies van het Schip

Bedankt voor de goede service

Je ervaring

Kunstgras besteld via de website, werd netjes binnen 2 dagen geleverd. De bevestigingshaken ontbraken, deze waren ze vergeten mee te sturen. Toevallig was het iemand van de legservice in de buurt,... Kunstgras besteld via de website, werd netjes binnen 2 dagen geleverd. De bevestigingshaken ontbraken, deze waren ze vergeten mee te sturen. Toevallig was het iemand van de legservice in de buurt, deze heeft dezelfde dag nog de bevestigingshaken geleverd.

Top!

Prima service!