T. Vinten

Snel

Je ervaring

We moesten het kunstgras met spoed hebben ivm een tuinfeest. Vorige week donderdag gekocht en het moest direct zaterdags gelegd zijn ivm ons feest. Was geen probleem. Vrijdags werd het gras al... We moesten het kunstgras met spoed hebben ivm een tuinfeest. Vorige week donderdag gekocht en het moest direct zaterdags gelegd zijn ivm ons feest. Was geen probleem. Vrijdags werd het gras al gelegd. Top!!

Leo

Prima!

Netjes geleverd volgens verwachting

Gewoon zo doorgaan, niets mis mee

Tjerk

Het kunstgras is netjes gelegd

Je ervaring

Kunstgras Tommy vorig jaar laten leggen in de achtertuin. Vorige week ook onze voortuin gedaan. Het ziet er weer top uit!

Jorrit

Ok

Je ervaring

Alles naar behoren. Kan dit bedrijf prima aanraden.

Jeanette Plier-Jans

Erg tevreden

Je ervaring

Ik was op zoek naar een klein stukje kunstgras voor op het balkon. Via de website is het toch moeilijk een keuze te maken, dus ben ik maar even naar de winkel gereden. Ze hebben echt heel veel... Ik was op zoek naar een klein stukje kunstgras voor op het balkon. Via de website is het toch moeilijk een keuze te maken, dus ben ik maar even naar de winkel gereden. Ze hebben echt heel veel kunstgras, ik werd prima geholpen,
Een dag later kwamen ze het kunstgras al installeren. We zijn erg tevreden

Etienne de Gaal

Nog even mooi een winter aanbieding gescoord

Je ervaring

Had nog even stukje kunstgras nodig voor in onze voortuin. Nog op het laatste moment netjes winter klaar maken. Was op zoek naar een klein stukje kunstgras. Ze hebben me prima geholpen.

Top zo!

E. Bendels

Nooit geweten dat kunstgras zo mooi was

Je ervaring

We hebben het kunstgras vorige week laten leggen en het ziet er erg mooi uit. Het verbaasde ons dat kunstgras er tegenwoordig zo echt uit ziet. Het voelt ook nog eens net echt.

We hebben het kunstgras vorige week laten leggen en het ziet er erg mooi uit.

Bedankt

Prima zo. Vooral het stalendoosje was netjes verzorgd.

Jac Teugel

Zeer tevreden!

Je ervaring

Afgelopen week kunstgras besteld. Gisteren is het gelegd. Grondwerk en het leggen zijn ook door Lockant verzorgd. Prima werk geleverd, ziet er zeer mooi uit. Jammer dat we dit niet aan het begin... Afgelopen week kunstgras besteld. Gisteren is het gelegd. Grondwerk en het leggen zijn ook door Lockant verzorgd. Prima werk geleverd, ziet er zeer mooi uit. Jammer dat we dit niet aan het begin van de zomer al gedaan hadden. Top

Assortiment verkleinen waardoor de keuze eenvoudiger wordt.

T. Vinster

Goede service

Je ervaring

Kunstgras is netjes gelegd, we zijn er erg blij mee. Bedankt!

Kan nu geen verbeterpunten noemen,

John Williams

Super aanbieding!

Je ervaring

Gisteren kunstgras Eco gekocht. Erg mooi en super goedkoop! Heb nog nergens zo'n mooie kwaliteit gezien voor deze prijs. Echt!