Lucas

Wanneer je opzoek bent naar kunstgras is dit een top zaak! Ik heb kunstgras besteld en ben zeer tevreden. In de winkel kun je de kunstgras soorten bekijken/voelen en ze hebben het vakkundig in mijn... Wanneer je opzoek bent naar kunstgras is dit een top zaak! Ik heb kunstgras besteld en ben zeer tevreden. In de winkel kun je de kunstgras soorten bekijken/voelen en ze hebben het vakkundig in mijn tuin geplaatst.

Je ervaring

Veel keuze en vriendelijk service

Simon vdh

Uitgebreide winkel

Je ervaring

Via Google kwamen wij terecht bij Van de Lockant Kunstgras. Wij besloten de winkel te bezoeken om het kunstgras te bekijken. Zeer vriendelijk geholpen en er is ook een showtuin aanwezig. Wij hebben... Via Google kwamen wij terecht bij Van de Lockant Kunstgras. Wij besloten de winkel te bezoeken om het kunstgras te bekijken. Zeer vriendelijk geholpen en er is ook een showtuin aanwezig. Wij hebben een bestelling gedaan, dit is gister geplaatst en wij zijn er ontzettend blij mee.

Sem Jansen

Handige website, eenvoudig bestellen.

Je ervaring

Zeer handige website. Heb kunstgras in de achtertuin laten leggen en het ziet er goed uit. Goede prijs, kwaliteit en vriendelijke service.

Neen

Julia de Jong

Goede ervaring

Je ervaring

Zeer eenvoudig online te bestellen, makkelijk systeem en vriendelijke klantenservice. Prima bedrijf.

Y. van der Velde

Vorige week hebben wij kunstgras besteld vandelockant.nl, dit is uitstekend geplaatst en wij zijn erg tevreden. Service en prijs zijn ook goed!

Je ervaring

Keurige plaatsing van het kunstgras

Tom Bartens

Uitstekend geholpen, kunstgras is van goede kwaliteit.

Vriendelijke mensen

Geopend zijn op zondag

Lisa Vonk

Top kwaliteit!

Je ervaring

Goede service, wij werden vriendelijk geholpen en het Tommy Kunstgras werd snel bezorgd. Zover ik het nu kan beoordelen is het gras van uitstekende kwaliteit.

Harrie R

Klasse service

Je ervaring

Levering was niet helemaal goed gegaan. Maar de telefonische bereikbaarheid was direct en de wijze waarop gezocht werd naar een goede oplossing was zelfs indrukwekkend. Kunnen veel bedrijven een... Levering was niet helemaal goed gegaan. Maar de telefonische bereikbaarheid was direct en de wijze waarop gezocht werd naar een goede oplossing was zelfs indrukwekkend. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Indien iemand een gelijke lengte afneemt met een rol van 1 meter en 2 meter breed, kijken naar de mogelijkheid om een rol van 3 meter breed aan te bieden.

Igor

Mooie kwaliteit

Je ervaring

Mooie kwaliteit voor prima prijs

IceVenture

Het witte kunstgras was een succes!

Je ervaring

Rondom onze ijsbaan hadden we wit gekleurd kunstgras nodig. Gekocht bij van de Lokkant. We hebben er veel positieve reacties opgekregen!

Volgende keer weer!