Sem Jansen

Handige website, eenvoudig bestellen.

Je ervaring

Zeer handige website. Heb kunstgras in de achtertuin laten leggen en het ziet er goed uit. Goede prijs, kwaliteit en vriendelijke service.

Neen

Julia de Jong

Goede ervaring

Je ervaring

Zeer eenvoudig online te bestellen, makkelijk systeem en vriendelijke klantenservice. Prima bedrijf.

Y. van der Velde

Vorige week hebben wij kunstgras besteld vandelockant.nl, dit is uitstekend geplaatst en wij zijn erg tevreden. Service en prijs zijn ook goed!

Je ervaring

Keurige plaatsing van het kunstgras

Tom Bartens

Uitstekend geholpen, kunstgras is van goede kwaliteit.

Vriendelijke mensen

Geopend zijn op zondag

Lisa Vonk

Top kwaliteit!

Je ervaring

Goede service, wij werden vriendelijk geholpen en het Tommy Kunstgras werd snel bezorgd. Zover ik het nu kan beoordelen is het gras van uitstekende kwaliteit.

Harrie R

Klasse service

Je ervaring

Levering was niet helemaal goed gegaan. Maar de telefonische bereikbaarheid was direct en de wijze waarop gezocht werd naar een goede oplossing was zelfs indrukwekkend. Kunnen veel bedrijven een... Levering was niet helemaal goed gegaan. Maar de telefonische bereikbaarheid was direct en de wijze waarop gezocht werd naar een goede oplossing was zelfs indrukwekkend. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Indien iemand een gelijke lengte afneemt met een rol van 1 meter en 2 meter breed, kijken naar de mogelijkheid om een rol van 3 meter breed aan te bieden.

Igor

Mooie kwaliteit

Je ervaring

Mooie kwaliteit voor prima prijs

IceVenture

Het witte kunstgras was een succes!

Je ervaring

Rondom onze ijsbaan hadden we wit gekleurd kunstgras nodig. Gekocht bij van de Lokkant. We hebben er veel positieve reacties opgekregen!

Volgende keer weer!

Isys Laat

Zeer klantvriendelijk

Je ervaring

Ons nieuwbouw huis is net opgeleverd en wilde eigenlijk nog voor het einde van het jaar dat de tuin er netjes bij lag. Dus wij hadden besloten dat dat kunstgras moest gaan worden. Bij diverse... Ons nieuwbouw huis is net opgeleverd en wilde eigenlijk nog voor het einde van het jaar dat de tuin er netjes bij lag. Dus wij hadden besloten dat dat kunstgras moest gaan worden. Bij diverse online-shops hadden we stalen aangevraagd. Uiteindelijk gekozen voor vd Lockant Kunstgras.

De stalen die we aangevraagd hadden waren erg mooi, maar we twijfelde nog erg. Even gebeld en ze hadden een mooie aanbieden waarvan ik het staaltje niet had aangevraagd. Was geen enkele probleem de volgende dag lag deze al in de bus.

We hebben gekozen voor Verde. We hebben er zeker geen spijt van, het ziet er echt heel mooi uit.

Bedank!

Ook in 2015 zo doorgaan :-)

E. Groef

Je ervaring

Een dag later werd het gras al geleverd!