Anne V.

Top zaak

Je ervaring

Top zaak, wij hebben hier kunstgras besteld en het is keurig gelegd. Laat zelden een review achter, maar ik vind dat jullie het fantastisch doen! Dank.

Femke

Goede ervaring

Je ervaring

Goede ervaring met dit bedrijf, net als de andere feedback. Vriendelijke mensen en een correcte afhandeling van zaken.

Keep up the good work!

D. de Jong

Aardige mensen

Je ervaring

Samen met mijn vriendin een bezoek gebracht aan deze winkel. Ontzettend aardige mensen en je kunt in de demotuin het gewenste product kiezen. Wij hebben ons laten informeren en uiteindelijk een keus... Samen met mijn vriendin een bezoek gebracht aan deze winkel. Ontzettend aardige mensen en je kunt in de demotuin het gewenste product kiezen. Wij hebben ons laten informeren en uiteindelijk een keus gemaakt. Wij zijn zeer tevreden.

Lotte

Een aanrader!

Je ervaring

Fantastische showroom en ontzettend vriendelijk personeel. Daarnaast is het kunstgras in alle tevredenheid geplaatst en willen wij deze zaak graag aanraden.

Uitbreiden

Sophie van Veen

Kundig geplaatst

Je ervaring

Gewoon goed bedrijf! Kunstgras is netjes geplaatst en we zijn zeer tevreden over de service.

neen

Thomas de Vries

Zeer tevreden

Je ervaring

Goede ervaring met dit bedrijf, heb na een telefoongesprek met een adviseur een online bestelling gedaan. Zeer tevreden en een absolute aanrader.

Misschien gebruik maken van een online chat functie...

Tim

Prima service

Je ervaring

Niks mis mee, eenvoudig bestelling doorgegeven en het is netjes geplaatst.

Mevr. Kuipers

Ontzettend leuke winkel!

Je ervaring

Dit is een ontzettend leuke winkel en we zijn hier zeer vriendelijk geholpen. De verschillende soorten kunstgras zijn gedemonstreerd in de showroom. Het kunstgras is bij ons perfect gelegd.

Lisa P.

Goed eindresultaat

Je ervaring

Wij waren opzoek naar kunstgras, we vonden het eenvoudig om online te bestellen, makkelijk systeem en vriendelijke klantenservice. Het is heel netjes gelegd en we zijn erg blij met het eindresultaat.

Sanne Peeters

Kunstgras keurig gelegd

Je ervaring

Kunstgras ziet er erg goed uit, is afgelopen week gelegd. Goede kwaliteit en leuke mensen.