N. Martens

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Je ervaring

We zijn blij dat we onze kunstgras voor in de tuin bij van Locakant hebben besteld! Goede service en prima prijs-kwaliteitverhouding.

Lieke

Leuk bedrijf!

Je ervaring

Heel erg leuk bedrijf, ze zijn echt specialisten op het gebied van kunstgras en we zijn zeer vriendelijk geholpen. Ze hebben ook een showtuin waar je de kunstgras kunt voelen. Helemaal super!

Isa S.

Specialisten!!

Je ervaring

Leuke zaak, echte specialisten, kunnen je veel vertellen over kunstgras. Wij werden geholpen door een vriendelijke meneer die ons verschillende soorten kunstgras liet zien.

Anton

Goede kwaliteit

Je ervaring

Mooie showroom, kwalitatief kunstgras. Heb het rondom mijn vijver laten leggen, ziet er heel erg mooi uit.

Van Wijk

Goede winkel

Je ervaring

Hele goede winkel voor kunstgras, er is ook een (show)tuin aanwezig waar je de producten goed kunt bekijken en de kwaliteit kunt voelen. Verder zijn wij vriendelijk geholpen door een meneer.

F. van den Brink

Eenvoudig online bestellen

Je ervaring

We hebben hier online besteld, nog wel telefonisch advies gehad en ik moet zeggen dat we zeer vriendelijk zijn geholpen. Ik raad dit bedrijf aan.

Meer reclame maken, want dit is hét adres voor kunstgras

Sander en Eva Kramer

Vriendelijke mensen

Je ervaring

We zijn hier vriendelijk geholpen en geadviseerd. Sneller levering.

Iris

Kunstgras specialist.

Je ervaring

Een echte kunstgras specialist! Vakkundig personeel en ze hebben ook een tuin waar je de voorbeelden kan bekijken. Aanrader!

Anne V.

Top zaak

Je ervaring

Top zaak, wij hebben hier kunstgras besteld en het is keurig gelegd. Laat zelden een review achter, maar ik vind dat jullie het fantastisch doen! Dank.

Femke

Goede ervaring

Je ervaring

Goede ervaring met dit bedrijf, net als de andere feedback. Vriendelijke mensen en een correcte afhandeling van zaken.

Keep up the good work!