ad akkermans

Hebben een duidelijke en makkelijke website en geven goed advies

Groot aanbod en ook speciale maten te bestellen

Bij bestelling doorgeven of het inclusief pallet is bij platen

Selahattin Yurdakul

Niet goed. Krijg andere kit thuis bezorgd. Ik had 10x shellkit besteld. Krijg ik een ander soort merk thuis gestuurd. Wel voor dezelfde prijs als Shellkit. In de winkel had ik voor de helft van de... Niet goed. Krijg andere kit thuis bezorgd. Ik had 10x shellkit besteld. Krijg ik een ander soort merk thuis gestuurd. Wel voor dezelfde prijs als Shellkit. In de winkel had ik voor de helft van de prijs kunnen krijgen.

Ik kreeg snel iemand aan de lijn.

Graag de website up to date houden. Geen andere goedere opsturen als je ze niet op voorraad hebt liggen.

Reactie Van Viegen:

Beste klant,
Bedankt voor je review. Jammer dat je niet tevreden bent.
Beste klant,
Bedankt voor je review. Jammer dat je niet tevreden bent.
Wij sturen niets onaangekondigd op naar iemand. Wij hebben hierover gemaild, als dit niet goed was geweest hadden wij graag reactie op de mail ontvangen. De opgestuurde kitten hadden de zelfde specificaties en hadden dit ook vermeld.
U mag ook altijd nog gebruiken van uw retourrecht net als iedereen, dit heeft u ook niet gedaan. Misschien is de kit toch van pas gekomen?
We zien u hopelijk weer terug.
Klantenservice van Viegen

Mark Van Esveld

Zeer tevreden

Goede communicatie

Bernard Tilli

Veel ervaring heb ik niet ik zocht gewoon een betrouwbaar bedrijf met een prijs/kwaliteit en ben er wel in geslaagd.

goede communicatie en snelle levering/service

niet nodig

Kurt Detavernier

Ontdekt via een google zoekopdracht

Duidelijke internet site, gemakkelijke afhandeling van de bestelling, goede communicatie ivm leveringsdatum. Interessante prijs, zelfs bij levering in Vlaanderen

ik ben heel tevreden over de geleverde service en zal jullie zeker aan derden aanraden

M Westenberg

Fantastisch geholpen!

Klantvriendelijk! Snelle levering! Prachtige producten!

Mees

Zeer goed

snel geholpen

?

Wouter van Elk

Zeker een aanrader om hier te bestellen!

Hele makkelijke site. Even de extra info over de producten en vaak even een filpje over het gebruik. Ruime keuze en super snel geleverd.