Boekhoudt

Zeer goede ervaring. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer nette monteurs, kundig, beleefd en ruimen alles keurig op! Willen zelfs stofzuiger door vensterbank halen om boor stof op te ruimen.... Zeer goede ervaring. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer nette monteurs, kundig, beleefd en ruimen alles keurig op! Willen zelfs stofzuiger door vensterbank halen om boor stof op te ruimen. Dikke pluim voor het gehele team!

G.koopmans

Zeer goede ervaring met deskundige mensen die met je mee denken.
Ook en niet onbelangrijk zeer goede en nette monteurs die hun vak verstaan en er geen haast werk van maken.
Ruimen alles...
Zeer goede ervaring met deskundige mensen die met je mee denken.
Ruimen alles keurig op en gaan pas weg als alles naar behoren werkt.

FWL Burghard

Mooie screens in onze overkapping en van goede kwaliteit krijgen alleen maar positieve reacties, zelfs van voorbijgangers. Bovendien heeft het bedrijf extra service verleend, door buiten de... Mooie screens in onze overkapping en van goede kwaliteit krijgen alleen maar positieve reacties, zelfs van voorbijgangers. Bovendien heeft het bedrijf extra service verleend, door buiten de reguliere werktijden nog de laatste screen te plaatsen vanwege een gepland tuinfeest.

RG van den Beld.

Werkt conform de afspraak professioneel en netjes mede door het vakkundig personeel.

Van Dijk

Wij hebben erg fijne ervaring met Unie Techniek, super goed geholpen en erg klantvriendelijk, wij kunnen het iedereen aanbevelen.

JB van Lith

Een fijn bedrijf waarbij goed overleg en vakkennis de boventoon voeren.

Reactie Unietechniek:

Fijn dat u zo tevreden over ons team bent. We staan u graag weer van dienst mocht dat nodig zijn!

Van dijk

Leuk gezellig bedrijf mensen die er verstand
van hebben

Reactie Unietechniek:

Wat fijn dat jullie zo tevreden zijn. Erg goed om te horen!

ossendrijver

Een zeer goede ervaring,snel en perfect werk wat ze afleveren.

Prettig in de omgang en afspraak is afspraak. Prijs is ook goed