Erwin de Nijs

De kussens zijn op tijd geleverd en mooi van kwaliteit.

Het menu om de kussens samen te stellen is overzichtelijk en geeft ruim voldoende opties in kleur en kwaliteit.

Particulier

SUPER!

Echt een fantastische kwaliteit en perfect op maat!! Snelle levering. Kan het iedereen van harte aanbevelen om hier iets te bestellen.

Anita

Geweldige service!

Mails worden heel snel afgehandeld
Top service

Raimond

Derde keer kussens besteld

Carry

Rugkussens en zitkussen op maat besteld

Laagdrempelig contact, bij onduidelijkheden aan hun zijde werd er telefonisch contact opgenomen met mij. Meegedacht bij de bestelling. Ik wilde volle rugkussens (voller dam regulier). Bij aankomst... Laagdrempelig contact, bij onduidelijkheden aan hun zijde werd er telefonisch contact opgenomen met mij. Meegedacht bij de bestelling. Ik wilde volle rugkussens (voller dam regulier). Bij aankomst waren ze toch niet vol genoeg voor onze bank. Kosteloos werd een zak met vulling nagestuurd. Heel netjes!

Van Pijkeren

Prima service snelle levering

Idem

Margaret Hoek-van Rhee

Prachtige kussens , mooi genaaid, supersnel geleverd,
goede contacten met het bedrijf, duidelijke uitleg.
Duidelijke website

Prachtige kussens voor onze loungeset.!!
Mooi product!
Fijn dat je stofstalen thuis kan krijgen ,voordat je hoeft te besluiten, welke stof je wil.

Van der Heijden

Snelle levering, en het resultaat mag er zijn. Zeer tevreden.

Service

Marsman J

Op locatie goed en prettig geadviseerd. Prettig dat persoonlijke contact en meedenken

Goed en prettig advies
Mooie materialen en afwerking

De Graaff

We werden nog even gebeld met de vraag of we goed gemeten hadden, hier waren we blij mee, want na nog een x meten werden de maten toch iets anders.
Toen de kussens bezorgd werden, waren we...
Toen de kussens bezorgd werden, waren we aangenaam verrast, werkelijk prachtig, en zitten wij weer heerlijk op ons balkon, dankjewel