Richard

Echt ontzettend vriendelijke medewerkers, wat specifieke wensen qua factuur zijn direct opgepakt. Snelle en uiterst vriendelijke reacties, snelle levering en ook nog eens top prijzen!

Uiterst vriendelijke en schappelijke klantenservice.
Scherpe prijzen
Levering volgens afspraak

Geen, ben oprecht in alle opzichten positief

Reactie Toolsvoordelig.nl:

Beste Richard,
Bedankt voor je leuke review! Wat fijn dat onze service zo goed is bevallen. We horen het altijd graag als onze klanten goed geholpen zijn. Hopelijk tot snel weer!
Groet,...
Beste Richard,
Groet, team Toolsvoordelig.nl

August Wagemans

Perfect

Informatie die je kan geven aan de chauffeur.

Weet niet.

Frank Michiels

Perfect product.. snel geleverd.

Vond een product dat moeilijk te vinden was bij andere webshops.

Niet echt nodig

Peter Beukeveld

Snelle levering.

Besteld, volgende dag in huis

Niet

Michel

Zending was verkeerd geleverd.
Zending was verkeerd geleverd.
Meedenken was echter wel een probleem, nadat ik netjes mijn spullen retour heb gestuurd heb ik nog ongeveer 1,5 week mogen wachten totdat mijn nieuwe spullen verstuurd werden.
Initiële zending was met betaling van extra kosten verstuurd met Trunkrs zodat deze snel binnen zou zijn.
Echter de nazending wordt hiermee niet gedaan, want we laten de klant gewoon nog een dag extra wachten, terwijl die er met spoed op zit te wachten.
Ik heb nog nooit zulke slechte nazorg en klantgerichtheid bij een bedrijf gezien als bij Toolsvoordelig.

Prijs

Ga netjes met je klanten om, en kom je afspraken na!

Reactie Toolsvoordelig.nl:

Goedemorgen Michel,
Goedemorgen Michel,
Hartelijk dank voor je review! Het was inderdaad een vervelende situatie! Helaas was het artikel wat opgestuurd diende te worden, niet op voorraad waardoor wij hiermee hebben moeten wachten op de leverancier. Toen deze binnen kwam, werd dit direct aan je opgestuurd, inderdaad met GLS. Dit was uit de overweging dat een sameday delivery-levering bij Trunkrs vóór 9:30 aangemeld moet zijn. Dit was hierbij helaas niet mogelijk. Als we de order dan met GLS verzenden, heb je het 9 van de 10 keer eerder in huis dan met Trunkrs.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Groet, team Toolsvoordelig.nl

Angelien Geerards

Prima snel en klantvriendelijk

Klantenservice

Klazien Derix

Snelle service. Prima prijs

Snelle service

Zou ik zo even niet weten

Suzan Kaptijn

Artikel geleverd vrij snel maar kapot , terug gestuurd maar hoor niks meer . Er zou een nieuw product terug gestuurd worden . Helaas gaat dat veel langzamer dan als je net betaald heb !

Retour producten net zo snel te leveren als het eerste product

Adriaan Speksnijder

Prima.