ToF

peter keeman

Mooie kwaliteit en snelle levering!

Bennie

Prima geholpen bij problemen met het bestellen.

Patricia van Rij

Super Tof hele mooie kwaliteit en goed op tijd geleverd

B. van Kessel

We hebben heel goede ervaringen met ToF. Betrouwbaar, hoge kwaliteit en snelle levering

W Klamer

Zeer stevig behang is goed op te hangen

Zijlstra

Kleuren komen niet overeen met foto. Prijs niet in verhouding met aankoop. Helaas.....

Leo

Prima en correcte afhandeling. Het product is een welkome gaste in ons huis ( het meisje met de parel).

Marlon van der Velde

Prachtig product, we kozen voor een houten basis. ophangsysteem te minimaal en niet zonder risico. Het is een uitdagende klus om hem op te hangen. Zeker omdat je hem toch graag recht wil hebben... Prachtig product, we kozen voor een houten basis. ophangsysteem te minimaal en niet zonder risico. Het is een uitdagende klus om hem op te hangen. Zeker omdat je hem toch graag recht wil hebben hangen. De bijgeleverde schroefjes zouden aan de voorkant eruit gekomen zijn. Gelukkig zijn we handig en hebben we goede meetapparatuur en zodat we hem recht op kunnen hangen en hebben we met ringetjes gezorgd voor een opvulling waardoor de schroefjes niet erdoor konden gaan.
Hij hangt aan de muur en we zijn zeer tevreden over het product zelf, we vinden het een prachtige muurdecoratie.

Martine

Geweldig behang! heel erg blij mee!

Romke Hekstra

Uitstekend, producten zijn van goede kwaliteit