Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de monteur ervaren?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

N.K.

Wat een verademing na OTOlift! Fijn bedrijf, komt afspraken na, de vertegenwoordiger neemt alle tijd, goede uitleg! Na 2,5 week al geplaatst. Kundige montage. Al met al erg tevreden!

Geweldige installatie. Verlicht de noodzakelijke handelingen rond de trap.

Erg duur. Een liter olie € 43,20 excl. BTW. Inkoop schat ik nog geen € 3,00 per liter.

De smet

Ik wil wel alle toekomstige kandidaat kopers melden dat ze zeer voorzichtig moeten zijn met de slogan levenslange garantie. Die geldt pas als je jaarlijks onderhoudsbeurt betaalt van 170 euro met... Ik wil wel alle toekomstige kandidaat kopers melden dat ze zeer voorzichtig moeten zijn met de slogan levenslange garantie. Die geldt pas als je jaarlijks onderhoudsbeurt betaalt van 170 euro met werktijd van goed 10 minuten. Ook krijgt iedere klant na een jaar een dubieus opgestelde brief en als u niet reageert heb je onderhoud aan je been. Gouden raad in aankoopconttact uitdrukkelijk laten vermelden dat je geen onderhoudscontract wenst

T.P.S.

De verkoper kwam op een nieuw prijs van 9000 euro, toen hij bijna buiten stond kwam hij op de proppen met een tweedehandse stoel de prijs zakte toen naar 6000 euro maar we moesten wel snel beslissen... De verkoper kwam op een nieuw prijs van 9000 euro, toen hij bijna buiten stond kwam hij op de proppen met een tweedehandse stoel de prijs zakte toen naar 6000 euro maar we moesten wel snel beslissen anders ging de stoel naar iemand anders (onder druk zetten heet dat). De traplift werd netjes geplaatst en voldeed prima. Een half jaar later hadden we hem niet meer nodig en kregen we van Thyssenkrupp nog 300 euro terug voor de hele traplift. Ik heb een andere specialist laten komen en die zag dat de stoel al 520 uren gemaakt had voor dat hij bij ons werd geplaatst, die uren stonden nergens genoteerd! Als Thyssenkrupp de traplift terug koopt voor 300 euro (alleen voor de stoel) dan word deze stoel voor 2000 euro verkocht aan de volgende, dus zo'n stoel gaat uiteindelijk 3 keer over kop qua prijs, gouden handel lijkt mij!

D.J.M

Zeer uitgebreide en duidelijke informatie en uitleg. Ook de installatie is uitstekend verkopen. Ik kan alleen maar positief zijn.

M.T.

Prima bedrijf, goede planning, prettig personeel

J.H.R.

Ik heb al 14 jaar een traplift en sinds kort is deze vervangen door een nieuwe. Mijn ervaring met de monteurs en de loop van de jaren is altijd heel correct.

A.A.E.

We zijn er heel tevreden over. Verkoper met veel kennis, monteur netjes en heeft alles goed uitgelegd.