Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de monteur ervaren?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

M. Poot

Terugkopen van lift van nog geen 3 jaar oud: kosten toen 7.600 euro en krijg nu 450 euro voor terug. Erg schandalig. Terwijl ze voor een tweedehands lift ook nog de hoofdprijs (duizenden euro's)... Terugkopen van lift van nog geen 3 jaar oud: kosten toen 7.600 euro en krijg nu 450 euro voor terug. Erg schandalig. Terwijl ze voor een tweedehands lift ook nog de hoofdprijs (duizenden euro's) durven te vragen.

Reactie TK elevator:

Geachte mevrouw Poot,
De kosten voor een terug te kopen lift bestaan voor ons uit:
- de inkoop (wat u ervoor krijgt)
- de tijd voor demontage en transport
- de controle en opknap...
Geachte mevrouw Poot,
De kosten voor een terug te kopen lift bestaan voor ons uit:
- de inkoop (wat u ervoor krijgt)
- de tijd voor demontage en transport
- de controle en opknap kosten
Pas nadat we al deze kosten gemaakt hebben kunnen we een
lift opnieuw verkopen. Hoewel we uw reactie begrijpen, hopen
we dat u ook ziet dat er meer kosten zijn voor we de lift weer
kunnen aanbieden aan een nieuwe gebruiker.

Irene

Erg tevreden over de werking en uiterlijk van de traplift. maar niet tevreden over de levering (5 weken ipv 15 dagen), het feit dat de trapleuning niet kon blijven zitten zoals afgesproken en de... Erg tevreden over de werking en uiterlijk van de traplift. maar niet tevreden over de levering (5 weken ipv 15 dagen), het feit dat de trapleuning niet kon blijven zitten zoals afgesproken en de duidelijkheid over de levenslange garantie (daar moet een service contract voor af worden gesproken)

W.B.

2 offertes gevraagd via internet. 1e bezoek erg goed geadviseerd over mogelijkheden. Montage netjes gedaan. Na 2 maanden een klancht en dit is snel en goed opgelost

F. W

Zowel verkoop, levering als montage is erg goed gegaan.

Han Olde Agterhuis

Beste mensen vakmanschap is meesterschap en bedankt voor de mooie traplift en de vlotte afwerking . Fam Olde Agterhuis

G. F

Geweldige oplossing voor trapproblemen

J. v. T

Zeer tevreden. Monteur vriendelijk en attent

A. M

Deze traplift is voor een vervanging van een reeds aanwezige. Het is door mijn zoon tot volle tevredenheid geregeld

D.

Buiten gewoon tevreden