Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de monteur ervaren?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

Verspeek

Wat een oplichters nooit mee in zee gaan

Beste mevrouw Verspeek,
Beste mevrouw Verspeek,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg vervelend dat u deze ervaring hebt gehad. We streven ernaar om eerlijk en transparant te zijn. We willen graag begrijpen wat er precies is gebeurd zodat we dit kunnen rechtzetten en onze service kunnen verbeteren.
Neem alstublieft contact met ons op via contactcenter.homesolutions.nl@tkelevator.com zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

J.J. Buhre

Traplift

Beste meneer Buhre,
Beste meneer Buhre,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring hebt gehad met de terugkoop van de traplift. De prijs waartegen we een traplift terugkopen kan inderdaad variëren afhankelijk van verschillende factoren zoals het type traplift en de kosten voor demontage, logistiek en reiniging.
We hebben geprobeerd uw gegevens te vinden in ons systeem om meer duidelijkheid te krijgen, maar dit is ons helaas niet gelukt. Om u beter van dienst te zijn en samen te kijken naar mogelijke oplossingen of verdere uitleg, willen we u vriendelijk vragen om contact op te nemen met ons contactcenter via contactcenter.homesolutions.nl@tkelevator.com. We hopen dat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.
TK Home Solution.

Koudijs

Zeer slecht

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback over onze voorlichting over de gebruikte stoel. We willen graag met u in gesprek om uw ervaring beter te begrijpen en eventuele verbeteringen door te voeren. Helaas konden we aan de hand van het opgegeven e-mailadres geen contactgegevens in ons systeem vinden.
Neem alstublieft contact met ons op via contactcenter.homesolutions.nl@tkelevator.com.
We zien uit naar uw reactie.
TK Home Solution

Albert Sikorski

Om mijn echtgenote nog het comfort te geven om de trap te gebruiken nam ik contact met TK Home Solutions. TK trapliften was voor mij niet onbekend daar ik voor ThyssenKrupp GmbH heb gewerkt. TK Home... Om mijn echtgenote nog het comfort te geven om de trap te gebruiken nam ik contact met TK Home Solutions. TK trapliften was voor mij niet onbekend daar ik voor ThyssenKrupp GmbH heb gewerkt. TK Home Solutions is gekend om zijn kwaliteit en service naar de klanten. Voor ieder die opzoek is naar een traplift neem zeker contact met TK Home Solutions.

Beste meneer Sikorski,
Beste meneer Sikorski,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over TK Home Solutions. We zijn blij dat u vertrouwen had in onze kwaliteit en service, mede gezien uw achtergrond bij ThyssenKrupp GmbH.
Als u nog vragen heeft of verdere assistentie nodig heeft, staan wij graag voor u klaar.

Jan van der Aa

Bar slecht. Onduidelijke informatie; komt niet overeen met installatie

Beste meneer der Aa,
Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij streven altijd naar duidelijke en nauwkeurige informatie.
We willen dit graag met u...
Beste meneer der Aa,
We willen dit graag met u oplossen en ervoor zorgen dat u de juiste informatie ontvangt. Neem alstublieft contact op met ons via contactcenter.homesolutions.nl@tkelevator.com, zodat we uw situatie kunnen bespreken en de nodige stappen kunnen ondernemen om dit recht te zetten.

Van Koeckhoven Swa

Een drietal weken geleden werd een TKE-lift geplaatst. Werkt goed maar met één probleem. Bij ingebruiknemen van de lift via de joystick, krijg ik eerst rode verklikkerlichten. Na tweede poging pas... Een drietal weken geleden werd een TKE-lift geplaatst. Werkt goed maar met één probleem. Bij ingebruiknemen van de lift via de joystick, krijg ik eerst rode verklikkerlichten. Na tweede poging pas groene lichten en kan de lift in werking gesteld worden. Heb dit probleem aangekaart en dat zou komen omdat de lift eerst uit "slaapstand" moet komen. Ik heb de indruk dat ik met een kluitje in het riet wordt gestuurd. Nog iemand ervaring met dit probleem ? Dit is een erg stresserende ervaring voor mijn 96-jarige vader !!

A. Spaan.

Heeft s' nachts veel lawaai een soort van stoomafblasen. Komt voor de deuropening te staan. Dus moet altijd weer naar boven geleid worden. De traplift werkt opzich goed en ben er tevreden over.... Heeft s' nachts veel lawaai een soort van stoomafblasen. Komt voor de deuropening te staan. Dus moet altijd weer naar boven geleid worden. De traplift werkt opzich goed en ben er tevreden over. Maar alhoewel dat 5 sterren zou zijn. Verknoeid, de rest mijn inziens alles.

Particulier

Het duurt lang voor ze contact opnemen met terugname van een traplift. En omslagtig om bij de juiste persoon of afdeling te komen.

MAXX

Komen niet opdagen voor onderhoud.

Mariette

Walgelijke werknemers