Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de monteur ervaren?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

Albert Sikorski

Om mijn echtgenote nog het comfort te geven om de trap te gebruiken nam ik contact met TK Home Solutions. TK trapliften was voor mij niet onbekend daar ik voor ThyssenKrupp GmbH heb gewerkt. TK Home... Om mijn echtgenote nog het comfort te geven om de trap te gebruiken nam ik contact met TK Home Solutions. TK trapliften was voor mij niet onbekend daar ik voor ThyssenKrupp GmbH heb gewerkt. TK Home Solutions is gekend om zijn kwaliteit en service naar de klanten. Voor ieder die opzoek is naar een traplift neem zeker contact met TK Home Solutions.

Jan van der Aa

Bar slecht. Onduidelijke informatie; komt niet overeen met installatie

Van Koeckhoven Swa

Een drietal weken geleden werd een TKE-lift geplaatst. Werkt goed maar met één probleem. Bij ingebruiknemen van de lift via de joystick, krijg ik eerst rode verklikkerlichten. Na tweede poging pas... Een drietal weken geleden werd een TKE-lift geplaatst. Werkt goed maar met één probleem. Bij ingebruiknemen van de lift via de joystick, krijg ik eerst rode verklikkerlichten. Na tweede poging pas groene lichten en kan de lift in werking gesteld worden. Heb dit probleem aangekaart en dat zou komen omdat de lift eerst uit "slaapstand" moet komen. Ik heb de indruk dat ik met een kluitje in het riet wordt gestuurd. Nog iemand ervaring met dit probleem ? Dit is een erg stresserende ervaring voor mijn 96-jarige vader !!

A. Spaan.

Heeft s' nachts veel lawaai een soort van stoomafblasen. Komt voor de deuropening te staan. Dus moet altijd weer naar boven geleid worden. De traplift werkt opzich goed en ben er tevreden over.... Heeft s' nachts veel lawaai een soort van stoomafblasen. Komt voor de deuropening te staan. Dus moet altijd weer naar boven geleid worden. De traplift werkt opzich goed en ben er tevreden over. Maar alhoewel dat 5 sterren zou zijn. Verknoeid, de rest mijn inziens alles.

Particulier

Het duurt lang voor ze contact opnemen met terugname van een traplift. En omslagtig om bij de juiste persoon of afdeling te komen.

MAXX

Komen niet opdagen voor onderhoud.

Mariette

Walgelijke werknemers