Hoe tevreden bent u met de traplift
Hoe tevreden bent u met de klantvriendelijkheid van de adviseur?
Hoe heeft u de klantvriendelijkheid en vakkundigheid van de monteur ervaren?
Hoe tevreden bent u met de snelheid van de levering?

Hans

TKE levert een traplift die ook aan de smalle zijde van de trap gemonteerd kan worden. Voor ons was dat een eerste vereiste.
De trap in ons huis uit 1980 van 82 cm breed met 13 treden moest...
De trap in ons huis uit 1980 van 82 cm breed met 13 treden moest goed beloopbaar blijven en de leuning moest blijven zitten. In ons eerste adviesgesprek met de adviseur van TKE zijn wij goed en duidelijk geïnformeerd. Wij hebben nu een trap die gaat tot de tweede verdieping.

Toon

Ongelooflijk De lift paste niet. De monteur kwam vast te zitten tussen plafond en lift en heeft de lift weer afgebroken. Nu liggen de onderdelen verspreid door het huis en slaapt mijn vrouw... Ongelooflijk De lift paste niet. De monteur kwam vast te zitten tussen plafond en lift en heeft de lift weer afgebroken. Nu liggen de onderdelen verspreid door het huis en slaapt mijn vrouw noodgedwongen beneden. Voor ons hoeft dit bedrijf geen reclame meer te maken.

p van der meulen

Schandalig

VvE Centrumplan Meerssen 59-67

Het gaat niet om een traplift maar om een huis lift

Hendrix

Goede lift maar zeer dure service

Limburg

Slecht bedrijf

Reactie TK elevator:

Geachte mevrouw, heer,
Wilt u, om deze klacht te bespreken, contact opnemen met herman.mets@tkelevator.com zodat we kunnen zien hoe we dit opgelost kunnen krijgen?

Frieda Guldemont

Eens de traplift geplaatst wordt het een ander paar mouwen. Men is klantvriendelijk maar de wachttijden voor reparatie- controle is ondermaats. Een onderhoudsman heb ik moeten terugsturen omdat hij... Eens de traplift geplaatst wordt het een ander paar mouwen. Men is klantvriendelijk maar de wachttijden voor reparatie- controle is ondermaats. Een onderhoudsman heb ik moeten terugsturen omdat hij het te bont maakte.
Parkeerplaats van de stoel is slecht doorgegeven door de verkoper met als gevolg dat de stoel parkeerde net voor lichtschakelaars. Probleem gemeld en na lang wachten is er een oplossing geboden door een nieuwe parkeerplaats te voorzien. Sindsdien problemen met het opladen van de batterij en een luide klik bij het passeren van het nieuw laadpunt. Probleem gemeld en terug laat men je onnodig lang wachten vooraleer een oplossing te bieden. Traplift valt nu stil halverwege het traject. Denk dus 2 keer na vooraleer te kopen bij Thyssenkrupp. Van een degelijke service is er dus absoluut geen sprake...