Kwaliteit product

Philippe Seynaeve

Tijdens de eerste weken van de Corona-lockdown was ik op zoek naar een lijstenmaker voor een dringende herstelling en, eventueel, enkele inlijstingen. Op internet vond ik toevallig "The Frame Shop"... Tijdens de eerste weken van de Corona-lockdown was ik op zoek naar een lijstenmaker voor een dringende herstelling en, eventueel, enkele inlijstingen. Op internet vond ik toevallig "The Frame Shop" met een verrassend online aanbod.
Omdat ik enkele vragen had bij het bepalen van de afmetingen en de houtkleur, mailde ik The he Frame Shop. Meteen kreeg ik een vriendelijk antwoord en prima suggesties voor drie inlijstingen.
De herstelling van de lijst (oorspronkelijk van John Jones) is opmerkelijk: een zeer zorgvuldige afwerking en het gebruik van perfect ontspiegeld glas. (Dit glas overtreft kwa kwaliteit dat van andere lijsten die ik in huis heb.) Voor twee hedendaagse werkjes op doek vonden we een dunne baklijsten in een natuurlijke, lichte tint. De afwerking is eveneens perfect.
The Frameshop biedt niet alleen een zeer uitgebreid gamma aan maar zorgt ook voor een onberispelijke dienstverlening: to the point advies, een snelle opvolging en afhandeling en alles op een zeer professionele, cordiale manier.
Felicitaties voor de jonge oprichter en zaakvoerder van The Frame Shop, Henri de Kemmeter, die samen met zijn team, een indrukwekkende onderneming opgezet heeft.

Zeer verzorgde afwerking, goede dienstverlening tijdens de contacten, oplevering aan gunstige prijs.

Stephan Peeters

Zeer goede ervaring met dit bedrijf!

Klantvriendelijk en oplossingsgericht! Eigenaar van dit bedrijf denkt met je mee en is zeer deskundig!

Sarah

Mooie kwaliteit kaders, zeer snelle levering (zelfs op een feestdag) en zeer vriendelijk.

Gemakkelijk, snelle levering, kwaliteit

Peter Franck

Zeer goed

Easy of use

Christophe Buddaert

Mooie duidelijk website en supercorrecte levering!

Kwaliteit op alle vlak!

Grote kader op maat besteld, product voldoet perfect aan de verwachtingen.

Mooie fijne en toch stevige kaders dat makkelijk te installeren zijn.
Levering zeer snel en correct.

A. Loosveldt

Super ! Werd op feestdag zeer vriendelijk beleverd wat van niet veel firma's kan verwacht worden.

Altijd bereikbaar, topkwaliteit, jong team van harde werkers.

herman van der stighelen

Nog niets ontvangen, volgende vrijdag is 1 mei...
niet goedkoop

we zullen zien

Katrien De Roo

Zeer goed

Goede afwerking, professioneel product, veilig verpakt, goed geleverd

Betty Tanghe - Cevi NV

Eerste maal dat ik via uw bedrijf bestelde.

alles was overzichtelijk