Kwaliteit product

Gie Van Roosbroeck

Snelle levering. Rond het plexiglas zaten twee beschermfolies. Zowel plexiglas als kaderwerk zijn van goede kwaliteit.

Prima service.

Reactie Theframeshop.be:

Bedankt voor de mooie review Gie! :) Fijne dag en hopelijk tot snel. Groetjes Jelle - TFC

Louis Cocquyt

Ik bestelde een kader op maat. Ben hier zeer tevreden over.

Goede kwaliteit en snelle levering!

Jean-Marie NICOLAS

Excellent!

high quality; fast delivery; nice packaging; nice communication

thomas Rossi

J'ai acheté un tableau de 30cmX30cmX20mm. Je regarde un cadre qui me plait mais je vois que le profondeur n'est que de 12mm. Je
téléphone à la société pour savoir si cela va fonctionner. Le...
téléphone à la société pour savoir si cela va fonctionner. Le monsier me réond que oui. au final, le tableau déborde de 8 mm par derrière. donc, je peux jeter le cadre qui n'est pas adapté. Pourtant uncardre huiles sur toile la norme est de 20mm en épaisseur.
Une arnaque, une de plus.

non pas vraiment

Richaad Kindts

Good, the product was as expected and the contact was good.

None

Reactie Theframeshop.be:

Thanks for the nice review Richaad! :) Hope to see you again soon. Greetings Jelle - The Frame Company

Paul

Super!

Snelheid, prijs, klantenbegeleiding en kwaliteit

wim Ronsse

Perfecte prijs-kwaliteit

Mooi afgewerkt product-goeie levering

Roland Van Overmeiren

Één super levering

Past perfect

Reactie Theframeshop.be:

Bedankt voor de mooie review Roland! :) Hopelijk tot snel. Greetings Jelle -The Frame Company

Sofie Neven

Kader

Mooie afwerking, goede service

Vincent

Reeds 2 frames besteld bij Theframeshop.be en telkens zeer tevreden. Zowel over het bestelproces (duidelijke configurator) als de prijs-kwaliteit van het frame.

Customer experience, prijs-kwaliteit