Kwaliteit product

Evy

De kaders waren exact zoals ik ze wou. Heel tevreden.

Makkelijke online shop. Prijs kwaliteit zeer goed. Goede verpakking tegen schade.

Amber-lynn

Waw!

Alles

Hendrik De Ceuster

Onze eerste aankoop, voor een poster buiten maat. De optie om de poster online te visualiseren met verschillende mogelijkheden is zeer behulpzaam bij het kiezen. Werd snel geleverd en was perfect... Onze eerste aankoop, voor een poster buiten maat. De optie om de poster online te visualiseren met verschillende mogelijkheden is zeer behulpzaam bij het kiezen. Werd snel geleverd en was perfect afgewerkt.

Snelle service én perfecte afwerking. Levering inbegrepen. Solide verpakking.

Gino Lardon

Vlotte bestelling & levering. Enkel geen order bevestiging ontvangen waardoor er wat onzekerheid was. Geen antwoord gekregen via mail.

Goeie kwaliteit. Bijkomende vragen werden beantwoord via Whatsapp.

Very good web portal, quick response and great products

Web portal

Eleni Pegios

Heel duidelijke en snelle service!

Top kwaliteit en zeer professioneel verpakt en verzonden. Heel duidelijke website!

Narek

Top service!

Op twee dagen tijd geleverd. Persoonlijk gecontacteerd geweest met update van mijn zending. Kortom, een heel aangename service !

Nikos Sioutis

Tout est parfait je vous conseille The Farame shop

Cadre sur mesure et livrer a la date prevu 100% au top

Pablo Peeters

Kwaliteit van de kaders is top. Service. Persoonlijk contact.

Zeer degelijke kaders. Zeer aangenaam, persoonlijk contact.

Claire De Paepe

Sinds een goed jaar bestel ik mijn kaders en lijsten bij The Frame Shop, als kunstschilder. Ik ben zeer tevreden met de service die ze bieden !

De kwaliteit van de kaders en de service !

Reactie Theframeshop.be:

Hi Claire! Bedankt voor de fijne review :) Blij dit te horen. Prettig eindejaar en hopelijk tot snel. Groetjes Henri