Kwaliteit product

Johan PEETERS

Inkaderen foto

Goed keuzesysteem (frames, glassoorten, afmetingen), goede handleiding, gemakkelijke installatie, kwaliteit

Jean-Pierre Chabot

Prima, goede, snelle service.

Alle mogelijke maten en types mogelijk. Goede prijs-kwaliteits verhouding.

Martine Bos

TOP! Héél tevreden!

Gebruiksvriendelijke website, veel keuze, supersnelle levering, goede kwaliteit, betaalbare prijs.

Reactie Theframeshop.be:

Bedankt voor de fijne review Martine! :) Hopelijk tot snel. Groetjes Jelle - TFC

Karlien Debruyne

Zeer goed bestelplatform, vlotte levering en mooi afgewerkt ptoduct. Top!

De stap-voor-stap begeleiding voor het kiezen van je kader en te vermijden dat er fouten gebeuren.

Reactie Theframeshop.be:

Bedankt voor de mooie review Karlien! :) Hopelijk tot snel. Groetjes Jelle - TFC

Caroline Vermeir

Duidelijk systeem om op maat online te bestellen met simulatietool, goede service ook via telefoon, snelle verzending

Goede en snelle service

Kelly Erckens

Frame werd niet beveiligd genoeg ingepakt, verpakking buitenkant was niet beschadigd maar frame zelf had verschillende kleine deukjes. Frame zelf was wel mooi.

mooie afwerking

Reactie Theframeshop.be:

Bedankt voor de feedback Kelly! We nemen het mee zodat het in de toekomst vermeden zal worden. Mocht het tot op heden nog een probleem vormen helpen we graag om dit op te lossen. Groeten Jelle - The... Bedankt voor de feedback Kelly! We nemen het mee zodat het in de toekomst vermeden zal worden. Mocht het tot op heden nog een probleem vormen helpen we graag om dit op te lossen. Groeten Jelle - The Frame Company

Kervyn Jamaigne

Kader was makkelijk om te bestellen via de website met een paar kliks. Een paar keer gebeld, altijd bereikbaar en beschikbaar, zelfs tijdens weekend. Kader was op maat, maar verpakking niet, veel te... Kader was makkelijk om te bestellen via de website met een paar kliks. Een paar keer gebeld, altijd bereikbaar en beschikbaar, zelfs tijdens weekend. Kader was op maat, maar verpakking niet, veel te groot voor zo een kader. Kon beter.

makkelijk te bestellen, snelheid, reactiviteit, mooi verpakking, mooi product, kwaliteit.

Beste Kervyn,
Beste Kervyn,
Bedankt voor het berichtje! Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons product en service! :) En bedankt voor de feedback. Wat de verpakking betreft hebben we 7 verschillende maten van dozen, echter moeten we bij buitenmaten soms een grotere doos nemen. Dit helpt ook bij de bescherming van onze fragile en breekbare producten. We doen ons best dit steeds te optimaliseren met nieuwe formaten. Fijne dag nog en hopelijk tot snel! Groetjes Henri - The Frame Company

An Leveugle

Aanrader !

Heel vriendelijk, duidelijke uitleg, hout van de kader is van topkwaliteit en de afwerking is perfect.

nick de meersman

Kader besteld voor poster, week tijd geleverd. Goed verpakt, perfecte staat.

Goed ingepakt, vlotte communicatie

Stieven De Geest

Zeer goede ervaring, makkelijk om bestelling te plaatsen en levering zoals beloofd. Goede kwaliteit van het product.

Configurator frames, levering, verpakking, kwaliteit product.

Reactie Theframeshop.be:

Bedankt voor de review Stieven! Fijn om te horen dat je zo een goede ervaring gehad hebt. Hopelijk volgen er nog meer. ;) Groeten Jelle - The Frame Company