Kwaliteit product

Vansteenwegen

U geeft de juiste maten op, en u bestelt, en onmiddellijk weet u de kostprijs

de juiste maten aan een korrekte prijs en een zeer vlugge levering

Stefaan

Perfect, op tijd geleverd, i come back!

wilfried bouttelgier

Zeer vlotte service

Cvd

Vlot, behulpzaam en kwaliteitsvol

Vlot, behulpzaam en kwaliteitsvol

Zeer gebruiksvriendelijke site en product was perfect in orde. TNT heeft echter wel op maandag proberen te leveren ipv de beloofde vrijdag.

Gebruiksvriendelijk

Leopold

Duidelijke website. Goede keuzemogelijkheden. Vlotte levering.

Hedwige

Veel combinaties om een gepaste kader te vinden en, alvorens te bestellen, het in te kaderen werk te visualiseren vind ik fantastisch. De levertijd aangegeven op de site was verre van juist.... Veel combinaties om een gepaste kader te vinden en, alvorens te bestellen, het in te kaderen werk te visualiseren vind ik fantastisch. De levertijd aangegeven op de site was verre van juist. Meerdere malen (per dag en op verschillende dagen) gebeld naar het nummer op de site en niemand te bereiken maakte me ongerust, ook mail bleef onbeantwoord. De 10de dag na de bestelling kwam het pakket aan, pas daarna kreeg ik een mail om te vragen als het pakket toegekomen was. Betere communicatie mag wel. Het resultaat was wel heel mooi

De visualisering van je aankoop is super.
De manier waarop de fragile aankoop verpakt is vind ik heel goed.
Mooie afwerking

Er werd een fout gemaakt bij mijn originele bestelling, waardoor een verkeerde kleur van kader werd geleverd. Dit werd echter kostenloos rechtgezet.

Kwalitatief werk, zeer overzichtelijke en handige website

Jo

Mooie kader, snelle levering, goede communicatie.

Mooie kader, snelle levering, goede communicatie.

- zeer goede website