Kwaliteit product

Van Huffel Nathalie

Puzzel van 9160 stukjes laten inkaderen bij Just Frame It. Top! Klasse! Super service!

Service en kwaliteit

Siegert Saeren

Kader besteld om poster mee op te hangen. Zeer tevreden met het resultaat!

Uitgebreid aanbod aan keuzeopties, scherpe prijs.

Pascal Byl

Vlugge levering

Pris, kwaliteit

Charline Jansen

Mijn kader is te laat aangekomen. Dit was zeer vervelend voor het project waar ik mee bezig was. Ik heb uiteindelijk elders een andere kader moeten kopen om het project in te presenteren. Ik heb ook... Mijn kader is te laat aangekomen. Dit was zeer vervelend voor het project waar ik mee bezig was. Ik heb uiteindelijk elders een andere kader moeten kopen om het project in te presenteren. Ik heb ook twee maal een mail gestuurd, maar geen antwoord gehad. Jammer.

Goed verpakt

Stijn

Heel aangenaam verrast door de persoonlijke servive. Het voelde aan alsof wij de enige klant waren. :-)

Uitmuntende service

Claire De Paepe

Ik bestel regelmatig kaders en glaslijsten

De snelheid waarmee een besteld artikel geleverd wordt, en kosteloos. En de kwaliteit

Laurence Janssens

redelijk snelle levering - betalen met bancontact app (vlot betalen)

Jan Van Dycke

Positief; voor donker kader wordt wenge-hout gebruikt. Is blijkbaar bedreigde houtsoort. Misschien alternatief zoeken?

mooi aanbod, vriendelijke service

Reactie Theframeshop.be:

Beste Jan
Bedankt voor het berichtje!
Beste Jan
Bedankt voor het berichtje!
Ik heb dit even voor u onderzocht. De massieve wengé lijsten hebben wij vorig jaar uit het assortiment verwijderd. De lijsten die nu nog op de website staan zijn ofwel wengé-kleur of fineer (bijvoorbeeld aluminium met wengé fineer).
Wengé is de laatste jaren veel duurder geworden en het is een heel moeilijk te verwerken houtsoort. Echter staat deze nog niet op de CITES lijst met bedreigde houtsoorten. We houden dit zeker verder in de gaten en doen ons best om steeds rekening te houden met de natuur voor het vervaardigen van onze producten :)
Ik hoop jou hiermee verder te hebben kunnen helpen.
Alvast bedankt en nog een fijne dag verder.
Met vriendelijke groeten
Henri

nathan temmerman

Altijd positief!

Kwaliteitsvolle frames op maat, gemakkelijk online te bestellen.