Kwaliteit product

Maria-Helena Daelman

Duidelijke beschrijving van keuzemogelijkheden en invullen van afmetingen

Duidelijkheid van de verschillende stappen van elk onderdeel

Lieve Van den Eeckhout

Zeer goede ervaring

Nemen persoonlijk contact om alle twijfels weg te nemen

Evert

Maakt waar wat ze beloven
Goed verpakt

Ann Tanghe

Kapot glas geleverd

Maatwerk

Reactie Theframeshop.be:

Dag Ann, wat vervelend! Dit kan zeker niet de bedoeling zijn. Als het probleem tot op heden nog niet opgelost is mag je ons altijd contacteren! Dan zorgen we dat dit zo rap mogelijk opgelost wordt!... Dag Ann, wat vervelend! Dit kan zeker niet de bedoeling zijn. Als het probleem tot op heden nog niet opgelost is mag je ons altijd contacteren! Dan zorgen we dat dit zo rap mogelijk opgelost wordt! Mvg Jelle - The Frame Company

Matthijs Vissers

Kader besteld

Kwaliteit, snelle levering

Delphine Roland

Excellente

Colis, très bien emballé, livré dans le délai prévu. Cadre de qualité correspondant au descriptif.

Ivo Bormans

Het materiaal (profiel 1058) is van topkwaliteit, idem de afwerking en levering … 10 op 10! Zijn prijs zeker waard.

Het sterkste punt is dat er geen negatief punt te bespeuren valt en ben blij dat er ook goede Vlaamse bedrijven zijn die via Internet en een mooie website werken. Proficiat!

Reactie Theframeshop.be:

Bedankt voor de mooie woorden Ivo! Dit geeft ons nog meer motivatie om er elke dag voor te gaan. Hopelijk tot snel! Groeten

Heleen Dewanckele

Ik bestelde voor de eerste maal een kader online

Leek mij een lokaal bedrijf, geen keten, vind ik al een voordeel. Er liep iets fout bij de bestelpagina, ik contacteerde de helpdesk en kreeg heel snel antwoord, het artikel dat ik bestelde was... Leek mij een lokaal bedrijf, geen keten, vind ik al een voordeel. Er liep iets fout bij de bestelpagina, ik contacteerde de helpdesk en kreeg heel snel antwoord, het artikel dat ik bestelde was niet op voorraad en ik kreeg telefoon met advies over een vervangartikel. Allemaal heel klantvriendelijk.

Marina Voortman

6 inlijstingen besteld

Eenvoudig. snelheid geleverd maar te duur

peter verhamme

Snel en gemakkelijk besteld op maat... en snel geleverd

Goeie prijs kwaliteit