Kwaliteit product

Nicolas DELREE

Professionnelle

Respect des informations données et facilitée du contact

Patrick Smulders

Ruime keuze tot personalisatie.

Makkelijk te bestellen via website.

bart Serry

Super tevreden van de service

Vlot geleverd

Reactie Theframeshop.be:

Bedankt Bart! We hopen je in de toekomst nog vaker tevreden te stellen. ;) Groeten Jelle

René Poppe

Top

Duidelijke website / Concrete afspraken

Hester Jacobs

Algemeen zeer positief (zie sterke punten). Eén nadeel: de kader sluit in één hoek niet mooi aan, zeer jammer...

Duidelijke communicatie, gebruiksvriendelijke website, handig om zelf samen te stellen met goed advies, veilige bezorging

Reactie Theframeshop.be:

Beste, bedankt voor je berichtje! Dit kan zeker niet de bedoeling zijn. Als het probleem tot op heden nog niet opgelost is mag je ons altijd contacteren! Dan kijken we wat er mogelijk is om dit... Beste, bedankt voor je berichtje! Dit kan zeker niet de bedoeling zijn. Als het probleem tot op heden nog niet opgelost is mag je ons altijd contacteren! Dan kijken we wat er mogelijk is om dit recht te zetten. Groeten Jelle

Tom Casteleyn

Eerste keer dat ik een kader op maat heb besteld bij the frame shop. Zeer positieve ervaring.

To the point communicatie + persoonlijke aflevering van het product de week erop.

Reactie Theframeshop.be:

Dag Tom, wat fijn om te horen over je positieve ervaring! Hopelijk volgen er nog meer. ;) Groeten Jelle

Alex Breugelmans

Snelle service, kwaliteit excellent

Beloftes zoals op website nagekomen , ruime keuze

Eddy Rooman

Heel goede prijs-kwaliteit

Perfect product afgeleverd!

gayaneh

Top

Goede en heldere ondersteuning tijdens het bestellen

Maarten Verhezen

Snel, betrouwbaar