Kwaliteit product

Pieter

Levering tot 2 keer uitgesteld door problemen met leverancier. Ze hebben dit steeds duidelijk gecommuniceerd en dan toch iets vroeger geleverd dan de standaard wekelijkse leverdag.
De kader...
De kader zelf is mooi, passe-partout is niet 100% recht uitgesneden. Voor deze afmetingen van de kader had ik liever 2 haakjes gezien om het perfect horizontaal te kunnen hangen.

Duidelijke communicatie, mooi product.

Anouscka Vernieuwe

Ik wacht nog steeds op mijn order dat ik 2 weken heb geplaatst.

Geen commentaar

Créations Jacques d'Orly

Fantastische service en prachtige kaders!

Eenvoudig, transparant en snelle levering

stefan claessens

Goeie service

Goeie website , duidelijk

Brent V

Goede kwaliteit en sterke service!

Persoonlijke service en zeer mooi product.

Patrice

Degelijke kwaliteit, zéér snelle levering en efficiënte communicatie.

Klantvriendelijk, verzorgde afwerking & snelle levering

Luc Ceulemans -Winand

Er was een correcte afhandeling van mijn order.

Degelijk en fijne afwerking

Dirk VL

Top. Perfect afgewerkte kaders zoals besteld.

Snelle service, top kwaliteit, behulpzaam.

Philippe Seynaeve

Tijdens de eerste weken van de Corona-lockdown was ik op zoek naar een lijstenmaker voor een dringende herstelling en, eventueel, enkele inlijstingen. Op internet vond ik toevallig "The Frame Shop"... Tijdens de eerste weken van de Corona-lockdown was ik op zoek naar een lijstenmaker voor een dringende herstelling en, eventueel, enkele inlijstingen. Op internet vond ik toevallig "The Frame Shop" met een verrassend online aanbod.
Omdat ik enkele vragen had bij het bepalen van de afmetingen en de houtkleur, mailde ik The he Frame Shop. Meteen kreeg ik een vriendelijk antwoord en prima suggesties voor drie inlijstingen.
De herstelling van de lijst (oorspronkelijk van John Jones) is opmerkelijk: een zeer zorgvuldige afwerking en het gebruik van perfect ontspiegeld glas. (Dit glas overtreft kwa kwaliteit dat van andere lijsten die ik in huis heb.) Voor twee hedendaagse werkjes op doek vonden we een dunne baklijsten in een natuurlijke, lichte tint. De afwerking is eveneens perfect.
The Frameshop biedt niet alleen een zeer uitgebreid gamma aan maar zorgt ook voor een onberispelijke dienstverlening: to the point advies, een snelle opvolging en afhandeling en alles op een zeer professionele, cordiale manier.
Felicitaties voor de jonge oprichter en zaakvoerder van The Frame Shop, Henri de Kemmeter, die samen met zijn team, een indrukwekkende onderneming opgezet heeft.

Zeer verzorgde afwerking, goede dienstverlening tijdens de contacten, oplevering aan gunstige prijs.

Stephan Peeters

Zeer goede ervaring met dit bedrijf!

Klantvriendelijk en oplossingsgericht! Eigenaar van dit bedrijf denkt met je mee en is zeer deskundig!