Kwaliteit product

Herman Scheys

Fantastisch

gemak om kader samen te stellen is ongelooflijk

Margot Berings

Zeer goede service, kwalitatief product.

Snel. Kwaliteit.

Stijn De Dier

Zeer goed

Klantvriendelijk

Ann Van Heddeghem

Duidelijke website en goede kwaliteit

correcte en tijdige levering

Astrid De Veirman

We hadden al enkele kaders op maat laten , steeds met dezelfde frame . Nu bij de laatste was de gekozen frame niet meer voorradig, we werden via telefoon daarvan direct op de hoogte gebracht en er... We hadden al enkele kaders op maat laten , steeds met dezelfde frame . Nu bij de laatste was de gekozen frame niet meer voorradig, we werden via telefoon daarvan direct op de hoogte gebracht en er werd gevraagd of we een andere frame wouden kiezen. We hebben dan een andere gekozen en die kwam iets duurder uit maar mochten hem aan de prijs van onze eerst gekozen kader hebben.

Heel klantvriendelijk en snel in het leveren van het product

Remi Swanckaert

Mooi afgewerkt kader, zeer goede service. Ik beveel The Frameshop ten zeerste aan.

Kwaliteit, service, klantvriendelijk

Marc L'abbé

Ontgoocheld. Is zeker geen 200 euro kader. Kader niet goed afgewerkt met zichtbaar niet gekleurd hout aan de voorkant en primitief ophangsysteem. De achterzijde zal binnen de kortste keren... Ontgoocheld. Is zeker geen 200 euro kader. Kader niet goed afgewerkt met zichtbaar niet gekleurd hout aan de voorkant en primitief ophangsysteem. De achterzijde zal binnen de kortste keren vervormen. Zeker niet wat ik ervan verwacht had.

Snelle levering. Goed ingepakt

Reactie Theframeshop.be:

Beste Marc, het spijt me te horen dat de kader niet naar verwachting is. Ik heb u zonet proberen contacteren. De lijst die u koos is transparant geschilderd met een gekraste afwerking, ik begrijp... Beste Marc, het spijt me te horen dat de kader niet naar verwachting is. Ik heb u zonet proberen contacteren. De lijst die u koos is transparant geschilderd met een gekraste afwerking, ik begrijp dus niet goed wat u bedoeld met niet gekleurd hout? Het ophangsysteem zit op de rug bevestigd en is voldoende tot kaders van 18kg. De achterzijde is dezelfde als bij kaders tot 200x280cm dus zal zeker niet vervormen op het formaat dat u bestelde. Geef ons gerust een seintje, dan kijken we hoe we dit kunnen rechtzetten voor u. Mvg Henri - The Frame Company

Maria-Helena Daelman

Duidelijke beschrijving van keuzemogelijkheden en invullen van afmetingen

Duidelijkheid van de verschillende stappen van elk onderdeel

Lieve Van den Eeckhout

Zeer goede ervaring

Nemen persoonlijk contact om alle twijfels weg te nemen

Evert

Maakt waar wat ze beloven
Goed verpakt