Kwaliteit product

Pieter Vantieghem

Zeer goed

Duidelijke website

Wim

Goed materiaal en vlotte levering. Onze kader was echter vrij groot (127x101) en hadden 1 van de smalste frames gekozen. Wij hebben de frame zelf nog moeten verstevigen (met aluminum latjes) omdat... Goed materiaal en vlotte levering. Onze kader was echter vrij groot (127x101) en hadden 1 van de smalste frames gekozen. Wij hebben de frame zelf nog moeten verstevigen (met aluminum latjes) omdat hij bovenaan buigde door het gewicht.

Goed materiaal en vlotte levering

Beste Wim
Beste Wim
Bedankt voor uw berichtje! Indien we kunnen helpen mag je steeds contact opnemen. Ik begrijp dat het niet eenvoudig is om dit formaat zelf in te lijsten. Je kan steeds contact met ons opnemen en indien gewenst kunnen wij ook inlijsten voor jou! :)
Nogmaals dank voor de feedback en hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groeten
Henri - Team TFS

Griet

Zeer positief: aanrader

Hoge kwaliteit, snelle levering

katia demeyer

Goed afgewerkte kader en snelle service. Zeer goed verpakt.

Zeer goed verpakt, prima kwaliteit kader

Sven Van Lathem

Online bestelling van kader

Zeer goed & qualitatief

Jonas Lescrauwaet

Gebruiksvriendelijk en kwalitatief

Afwerking

Dirk Van Overmeire

Vriendelijk, behulpzaam en de leveringen tip-top in orde.

Goede en vlugge communicatie in verband met vragen over een product.

Reactie Theframeshop.be:

Bedankt voor de fijne review Dirk! :) Fijne dag nog en hopelijk tot snel. Groetjes Henri - TFC

Tasjart

Ik zal niet aarzelen om de volgende keer opnieuw beroep te doen op het team van Justframeit! Mijn lastminute bestelling is met zorgvuldigheid en advies vlot verwerkt. Heel erg blij met het... Ik zal niet aarzelen om de volgende keer opnieuw beroep te doen op het team van Justframeit! Mijn lastminute bestelling is met zorgvuldigheid en advies vlot verwerkt. Heel erg blij met het resultaat! En opgelucht dat dit nog zo snel kon.

Adviserend, klantvriendelijk, toegankelijk, professioneel en enthousiast.

Reactie Theframeshop.be:

Bedankt voor de fijne review Natacha! Heel mooie tekening, hopelijk mogen we er nog veel inlijsten :) Fijne dag nog en tot snel. Groetjes Henri - TFC

Natalie Kindt

Positief

Kwaliteit

VDM Timmer -en Schrijnwerken

Eiken kader op maat besteld en perfect gemaakt zoals verwacht!

snelle levering, vlotte bespreking en geeft deftige antwoorden op de mogelijke vragen!