Kwaliteit product

Georges Verbelen

Mooie kader, maar viel veel dunner uit dan verwacht. Hierdoor staan de clips nogal aan de losse kant. Een juiste keuze maken op internet is niet steeds evident.

Bij twijfel nemen ze onmiddellijk contact met u op en staan steeds klaar om te helpen indien nodig.

Philippe Catteeuw

Afspraak wordt gerespecteerd

leverings adres op laatste moment nog aanpasbaar

Greet Delporte

Positief, heel tevreden.
1 klein min puntje: veel te grote doos volgens het kader ;)

Tot op de mm correct.

Kaat

Snelle verwerking op maat

communicatie: vriendelijk en vlot

Jef Vankerckhoven

Heel goed! makkelijk stappenplan op de website, eerlijke prijs, mooi verpakt en snel geleverd en een prima product!!

Goeie user interface en makkelijk te gebruiken.
Eerlijke prijs

Super bedrijf, snelle en goeie service, topproducten

Super bedrijf, snelle en goeie service, topproducten

Willy Wuyts

Prettige ervaring, perfect uitgevoerd

Snelle levering, alles goed verpakt

Karen Ketels

Heel kwaliteitsvolle en klassevolle kaders!
Bij een probleem is er een zeer correcte en vriendelijke opvolging; dat schept zeker vertrouwen!

Kwaliteit, snelheid en klantvriendelijkheid

Erwin Bare

Reeds 2 x een kader bestelt en telkens perfect afgeleverd

Zeer goed verpakt en snelle service

Nadine

Ik zocht kaders op maat voor een stokoude foto, een affiche uit de jaren '70 en een document van bijna 100 jaar oud. Even gegoogeld en The Frame Shop gevonden. Superhandig dat ik gewoon online kon... Ik zocht kaders op maat voor een stokoude foto, een affiche uit de jaren '70 en een document van bijna 100 jaar oud. Even gegoogeld en The Frame Shop gevonden. Superhandig dat ik gewoon online kon bestellen! Mooie, passende kaders gevonden, en de ingelijste werken zijn nu echte blikvangers.

Ruime keuze, onberispelijke service, de kaders worden uitstekend verpakt geleverd, en - 't belangrijkste: ze zijn mooi en mooi afgewerkt.