Silvia

Heb zaterdag cowboy laarsjes besteld. Zijn vandaag binnengekomen. Ze zijn geweldig ...... Ben er super blij mee.
Top service. Bedankt.
Groetjes Silvia Bunnig

Reactie The Musthaves:

Hi Silvia, Fijn dat jij de bestelling zo snel hebt mogen ontvangen en dat je er blij mee bent! We wensen je heel veel plezier met jouw bestelling en zien je hopelijk snel eens terug!♪ XX Team... Hi Silvia, Fijn dat jij de bestelling zo snel hebt mogen ontvangen en dat je er blij mee bent! We wensen je heel veel plezier met jouw bestelling en zien je hopelijk snel eens terug!♪ XX Team TheMusthaves

Sadé

Aanrader!

Hi Sadé,
Bedankt voor je recensie!♪♫ Hopelijk zien wij je snel eens terug!
XX Team TheMusthaves

Niet erg te spreken over het retourbeleid....nog even afgezien van t feit dat het bestelde jurkje niet aan de verwachtingen voldeed.
Je moet een hoop gedoe uitvoeren eer je je pakje terug kunt...
Je moet een hoop gedoe uitvoeren eer je je pakje terug kunt sturen...verder betaal je verzendkosten en dan nog eens retourkosten...dus haast 12 euro kwijt en niet eens een jurkje of iets anders....nee louter en alleen voor brengen en retouren...verder heb ik gisteren t pakje geretourneerd en is t maar afwachten of ik een track & trace code krijg en mijn geld???

Reactie The Musthaves:

Beste Musthaves Shopper! Wat vervelend dat jouw bestelling niet aan je volwachtingen voldoet en dat jij het pakketje retour hebt gestuurd. De retourkosten van een pakketje zijn inderdaad voor... Beste Musthaves Shopper! Wat vervelend dat jouw bestelling niet aan je volwachtingen voldoet en dat jij het pakketje retour hebt gestuurd. De retourkosten van een pakketje zijn inderdaad voor eigen rekening, dit staat aangegeven op onze website. Er zijn verschillende manieren om jouw pakketje retour te sturen, wij adviseren altijd om het pakketje via Returnista (DHL) retour te sturen gezien hier de kosten het laagst zijn (maximaal €4,99). Wanneer jij jouw gehele bestelling retourneert dan zullen wij ook de gemaakte verzendkosten van €4,95 weer voor je crediteren! Zo heb je zelf alleen de retourkosten hoeven voldoen. Je geeft aan dat jij nog geen track & trace code hebt ontvangen, deze krijg je via Returnista per mail (wellicht is deze in de spam terecht gekomen). Als je het pakketje via PostNL retour hebt gestuurd dan heb je de track & trace code bij het postkantoor ontvangen. Zodra jouw pakketje bij ons retour is gekomen, ontvang jij de retourbevestiging per mail en zullen wij jouw retour binnen 7 werkdagen voor je verwerken en crediteren! Hopelijk zien wij je toch eens terug bij ons in de webshop! Indien je vragen hebt over een item dan zullen wij je hier zo goed mogelijk mee verder helpen zodat retourneren hopelijk niet meer voor hoeft te komen! Met vriendelijke groet, Team TheMusthaves

M

Waardeloos!! De verzendkosten zelf betalen en dan ook nog is een label moeten uitprinten..

Reactie The Musthaves:

Hi Melissa, Wat onwijs jammer om te vernemen dat jij niet tevreden bent met het retourneren en het zelf uitprinten van het retourlabel. Dit hadden we graag eerder van je vernomen zodat wij je de... Hi Melissa, Wat onwijs jammer om te vernemen dat jij niet tevreden bent met het retourneren en het zelf uitprinten van het retourlabel. Dit hadden we graag eerder van je vernomen zodat wij je de verschillende opties konden uitleggen om het pakketje retour te sturen. De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening zoals wij aangeven op onze website. De verzendkosten van €4,95 van jouw bestelling hebben wij in deze wel voor onze rekening genomen gezien je voor boven de €75,00 hebt besteld. Er zijn verschillende manieren om jouw pakketje retour te sturen, wij adviseren altijd om het pakketje via Returnista (DHL) retour te sturen gezien de kosten hiervoor het laagst zijn, wanneer je er voor kiest om het pakketje zelf weg te brengen naar DHL dan mag je inderdaad zelf het retourlabel uitprinten. Je kan er ook voor kiezen om gebruik te maken van de Ophaalservice, hierbij hoef je zelf niks uit te printen en komt de bezorger het pakketje bij je thuis ophalen! Het is ook altijd mogelijk om het pakketje via PostNL retour te sturen, dan zullen bij het postkantoor zelf een verzendlabel voor je aanmaken en afdrukken. Hopelijk zien wij je eens terug bij ons in de webshop!♪ Mvg, Team TheMusthaves

Arlinda

Super goede service!

Hi Arlinda,
Bedankt voor je recensie, we vinden het heel fijn dat jij blij bent met onze service!♪ Hopelijk zien wij je snel eens terug bij ons in de webshop!😊

Super leuke spullen. Klantendienst top! Ik ben fan 😜

Reactie The Musthaves:

Heel fijn om te horen! Bedankt voor de recensie!♪

Annette Epskamp

Service geweldig!
Service geweldig!
Strikbroek ontvangen met een weeffout.Gelijk werd gemeld dat ik de broek terug moest sturen.Daarna stuurde Musthaves een nieuwe broek. Mijn verzendkosten van het terugsturen werden terug betaald.Ik ben zéér tevreden!

Reactie The Musthaves:

Hi Annette, Wat fijn dat jouw klacht naar tevredenheid is opgelost! We wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe Musthave en hopen je snel eens terug te zien bij ons in de webshop!♪♫ XX Team... Hi Annette, Wat fijn dat jouw klacht naar tevredenheid is opgelost! We wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe Musthave en hopen je snel eens terug te zien bij ons in de webshop!♪♫ XX Team TheMusthaves