Christel

Super! Verkeerde laarzen verstuurd en dadelijk nieuwe en de juiste aangekregen ! Top

Mariska

TULE POFMOUWEN JURK Zwart.
Heb dit jurkje gekocht. De jurkje zit mij heerlijk... Ben er erg blij mee. Ga later weer wat bij jullie bestellen... Groetjes Mariska

Reactie The Musthaves:

Hi Mariska, Bedankt voor jouw berichtje! We vinden het erg fijn om te horen dat jij tevreden bent met jouw nieuwe Jurkje. We wensen je nog heel veel plezier van jouw bestelling en hopen je snel... Hi Mariska, Bedankt voor jouw berichtje! We vinden het erg fijn om te horen dat jij tevreden bent met jouw nieuwe Jurkje. We wensen je nog heel veel plezier van jouw bestelling en hopen je snel eens terug te zien bij ons in de webshop!♪♫ XX Team TheMusthaves

Mariska

Zeer goed

Hi Mariska,
Bedankt voor je recensie! Wij waarderen dit enorm!♪
XX Team TheMusthaves

Marjo

Mijn zwarte plissé rok ontvangen ben er super blij mee. Maar vind de afwerking niet zo mooi en de onderrok is wel erg kort. Ben zelf wel handig om dit te veranderen maar vind het wel jammer. Miss... Mijn zwarte plissé rok ontvangen ben er super blij mee. Maar vind de afwerking niet zo mooi en de onderrok is wel erg kort. Ben zelf wel handig om dit te veranderen maar vind het wel jammer. Miss een puntje van aandacht. Maar ik hou de rok wel.

Reactie The Musthaves:

Hi Marjo, Wat leuk dat jij de Plooirok hebt besteld! We vinden het jammer om te vernemen dat jij toch niet helemaal tevreden bent met de Rok door de afwerking en de onderrok. De onderrok komt... Hi Marjo, Wat leuk dat jij de Plooirok hebt besteld! We vinden het jammer om te vernemen dat jij toch niet helemaal tevreden bent met de Rok door de afwerking en de onderrok. De onderrok komt ongeveer net boven de knieën uit wanneer je de Rok in de taille draagt, dit is ook te zien op de foto's op onze website! Zou jij ons wat foto's willen sturen van de afwerking van de Rok? Wij zullen dit dan direct voor je nakijken en een passende oplossing bieden! De foto's mag jij samen met jouw ordernummer mailen naar: klantenservice@themusthaves.nl Mvg, Team TheMusthaves

Sanne

Super tevreden!
Leuke kleding voor betaalbare prijs! Maten zoals bij de omschrijvingen is aangegeven, kloppen ook daadwerkelijk (dit zie ik bij veel andere webshops toch vaak anders).

Reactie The Musthaves:

Hi Sanne! Bedankt voor je lieve berichtje. We vinden het heel fijn om te horen dat jij super tevreden bent met jouw bestelling en hopen je snel eens terug te zien bij ons in de webshop!♪♫ XX... Hi Sanne! Bedankt voor je lieve berichtje. We vinden het heel fijn om te horen dat jij super tevreden bent met jouw bestelling en hopen je snel eens terug te zien bij ons in de webshop!♪♫ XX Team TheMusthaves

Sylvie D'haese

Snelle levering. Musthaves dames pak zalmroze bestelt. Kleur is goed. Maat broek is oké mr zeker niet voor maat groter dan 38. Aan de pijpen wel iets te smal voor mij dus spant iets meer. Voor de... Snelle levering. Musthaves dames pak zalmroze bestelt. Kleur is goed. Maat broek is oké mr zeker niet voor maat groter dan 38. Aan de pijpen wel iets te smal voor mij dus spant iets meer. Voor de rest mooi pakje

Reactie The Musthaves:

Hi Sylvie, Bedankt voor je review! We vinden het fijn om te horen dat jij tevreden bent met jouw bestelling en de snelle levering!♪ Deze broek is inderdaad geschikt voor de maten XS(34), S(36)... Hi Sylvie, Bedankt voor je review! We vinden het fijn om te horen dat jij tevreden bent met jouw bestelling en de snelle levering!♪ Deze broek is inderdaad geschikt voor de maten XS(34), S(36) en M(38), dit staat ook aangegeven bij het item op de website! We wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe Musthaves!♫♪ XX Team TheMusthaves

Anjaly

Oke, 2 combi setjes besteld ( broek en blazer) plus 2 losse broeken.

Kleuren zijn precies wat je online ziet, mooie kleuren en ook de pasvorm is goed gezien het allemaal one size zijn. Oke, 2 combi setjes besteld ( broek en blazer) plus 2 losse broeken.

Maarre.... Kwaliteit van stof is echt minder voor de prijs dat je ervoor betaald. Meteen na 1 x dragen al gepluis aan binnenkant en dan nog het naadwerk dat overal loslaat bij de broeken, vooral bij de buik gedeelte naar beneden toe.

Verder had ik bij de roze blazer een beschadiging bij de arm, had hierover een mailtje gestuurd maar helaas geen verdere reactie gehad, behalve een automatisch mailtje op 12 maart dat het onder behandeling is, we zijn nu al bijna bij eind april.

Dus ja ben best teleurgesteld...

Reactie The Musthaves:

Hi Anjaly, Wat leuk dat jij een bestelling hebt geplaatst bij ons en dat je tevreden bent met de kleuren en pasvorm van de items! We vinden het erg vervelend dat de kwaliteit wel wat... Hi Anjaly, Wat leuk dat jij een bestelling hebt geplaatst bij ons en dat je tevreden bent met de kleuren en pasvorm van de items! We vinden het erg vervelend dat de kwaliteit wel wat tegenvalt, dat is zeker niet de bedoeling! We kunnen inderdaad zien dat jij ons op 12 maart een berichtje hebt gestuurd hierover, wij hebben jouw berichtje op 12 maart direct beantwoord en hebben hierbij om foto's gevraagd van jouw klacht. Helaas hebben wij tot op heden geen foto's van je mogen ontvangen en hierdoor hebben wij jouw klacht nog niet in behandeling kunnen nemen. We hebben onze mail van 12 maart op 21 april opnieuw naar je verzonden, echter krijgen wij ook hier op geen reactie. Helaas hebben wij je hierdoor nog niet verder kunnen helpen. We zullen onze mail vandaag (19-05-2020) nog een keer versturen en hopen dat we hier op wel een reactie mogen ontvangen. Mvg, Team TheMusthaves

Renate Fomenko

Altijd super tevreden !!!!!

Hi Renate,
We vinden het heel erg fijn om te horen dat jij altijd super tevreden bent! Hopelijk mogen wij je snel eens terug zien in onze webshop!♪

XX Team TheMusthaves

Bertie Metsemakers

Mooie kwaliteit kleding, goede communicatie met klantenservice.

Hi Bertie,
Bedankt voor je berichtje! Wij vinden het erg fijn om te horen dat jij tevreden bent met de items én onze klantenservice! Hopelijk zien wij je snel eens terug!♪♫
XX, Team TheMusthaves!