Heel leuke collectie! Levering ook supervlot! Alleen jammer van hoge verzendkosten en voor de retourkosten!! Meer dan 7 euro op eigen kosten om te retouren....dat is wel heel veel! Jammer want het... Heel leuke collectie! Levering ook supervlot! Alleen jammer van hoge verzendkosten en voor de retourkosten!! Meer dan 7 euro op eigen kosten om te retouren....dat is wel heel veel! Jammer want het is verder een heel leuke site.

Reactie The Musthaves:

Hi Sarah, Wat leuk om te horen dat jij tevreden bent met de snelle levering en met onze collectie!♪ De retourkosten vanuit België naar Nederland bedragen bij ons inderdaad €7,79, hierin nemen... Hi Sarah, Wat leuk om te horen dat jij tevreden bent met de snelle levering en met onze collectie!♪ De retourkosten vanuit België naar Nederland bedragen bij ons inderdaad €7,79, hierin nemen wij al een groot gedeelte voor onze rekening gezien de kosten normaal veel hoger liggen. We hopen je eens terug te zien bij ons in de webshop!♪♫ Mvg, Team TheMusthaves

Antoinette

Gisteren mijn blazer en broek besteld, vandaag in huis!! Super leuk, mooie kleur. Precies gelijk aan foto's
Blij mee😊😊😊

Reactie The Musthaves:

Hi Antoinette, Wat super leuk om te horen dat jij blij bent met jouw bestelling! We wensen je onwijs veel plezier met van jouw nieuwe Musthaves en zien je hopelijk snel eens terug in onze... Hi Antoinette, Wat super leuk om te horen dat jij blij bent met jouw bestelling! We wensen je onwijs veel plezier met van jouw nieuwe Musthaves en zien je hopelijk snel eens terug in onze webshop!♪♫ XX Team TheMusthaves

Ik was eerst niet tevreden over de service van mijn klacht maar uiteindelijk is er toch een goede oplossing aangeboden . Ik ben tevreden.

Hi Joyce,

Fijn om te horen dat jouw klacht toch naar tevredenheid is opgelost!♪ We hopen je eens terug te zien bij ons in de webshop!

Mvg, Team TheMusthaves

Anita

Mooie jurkje en riem besteld het jurkje is in het echt nog mooier heel blij mee

Reactie The Musthaves:

Hi Anita, Bedankt voor je lieve recensie. Fijn dat jij blij bent met jouw bestelling! We wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe Musthaves en we hopen je snel eens terug te zien bij ons in de... Hi Anita, Bedankt voor je lieve recensie. Fijn dat jij blij bent met jouw bestelling! We wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe Musthaves en we hopen je snel eens terug te zien bij ons in de webshop!♪ XX Team TheMusthaves

Brenda

Leuke spullen.
Maar het verwerken van de retouren duurt erg lang ! Je betaald om het retour te sturen dan verwacht ik wel een snellere service zeker qua communicatie.

Reactie The Musthaves:

Hi Brenda, Wat jammer om te vernemen dat je het verwerken van jouw retour wat langer vindt duren. Wij verwerken retouren binnen 7 werkdagen na ontvangst. We kunnen zien dat de ruiling van jouw... Hi Brenda, Wat jammer om te vernemen dat je het verwerken van jouw retour wat langer vindt duren. Wij verwerken retouren binnen 7 werkdagen na ontvangst. We kunnen zien dat de ruiling van jouw retour binnen 5 werkdagen voor je is doorgezet. Heel veel plezier gewenst met jouw nieuwe Musthaves. We hopen je eens terug te zien bij ons in de webshop!♪ Mvg, Team TheMusthaves

Bestel ik een product, past het niet. Dat kan gebeuren, maar dat je dat EUR 4,99 retourkosten moet betalen, vind ik belachelijk. Dat is niet meer van deze tijd. Ik zal hier daarom niet meer... Bestel ik een product, past het niet. Dat kan gebeuren, maar dat je dat EUR 4,99 retourkosten moet betalen, vind ik belachelijk. Dat is niet meer van deze tijd. Ik zal hier daarom niet meer bestellen.

Reactie The Musthaves:

Hi Karin, We vinden het onwijs jammer dat het bestelde item niet naar wens was en dat jij deze retour hebt gestuurd. De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening zoals wij aangeven op onze... Hi Karin, We vinden het onwijs jammer dat het bestelde item niet naar wens was en dat jij deze retour hebt gestuurd. De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening zoals wij aangeven op onze website én het retourformulier. Wanneer jij jouw gehele bestelling retourneert dan zullen wij de gemaakte verzendkosten van €4,95 voor onze rekening nemen, deze zullen dan ook voor je worden gecrediteerd! Hierdoor heb je alleen zelf de retourkosten hoeven voldoen. We hopen je toch eens terug te zien bij ons in de webshop! Mvg, Team TheMusthaves

Jolanda

Ervaringen zijn goed, jammer vd eigen kosten met retour doen maar weerhoud me er niet van om te bestellen; ze hebben ongelooflijk leuke en mooie spullen!

Hi Jolanda,
Bedankt voor je recensie! Wat fijn dat jouw ervaringen met ons goed zijn en dat wij je weer terug zullen zien bij ons!♪♫
XX Team TheMusthaves

Silvia

Heb zaterdag cowboy laarsjes besteld. Zijn vandaag binnengekomen. Ze zijn geweldig ...... Ben er super blij mee.
Top service. Bedankt.
Groetjes Silvia Bunnig

Reactie The Musthaves:

Hi Silvia, Fijn dat jij de bestelling zo snel hebt mogen ontvangen en dat je er blij mee bent! We wensen je heel veel plezier met jouw bestelling en zien je hopelijk snel eens terug!♪ XX Team... Hi Silvia, Fijn dat jij de bestelling zo snel hebt mogen ontvangen en dat je er blij mee bent! We wensen je heel veel plezier met jouw bestelling en zien je hopelijk snel eens terug!♪ XX Team TheMusthaves

Sadé

Aanrader!

Hi Sadé,
Bedankt voor je recensie!♪♫ Hopelijk zien wij je snel eens terug!
XX Team TheMusthaves