Gerda P

Afgelopen dinsdag een bestelling gedaan in de middag.
Volgens de website zou ‘t de volgende dag geleverd worden!
Kreeg ook dezelfde middag keurig een mail dat mijn bestelling verzonden was...
Afgelopen dinsdag een bestelling gedaan in de middag.
Volgens de website zou ‘t de volgende dag geleverd worden!
Kreeg ook dezelfde middag keurig een mail dat mijn bestelling verzonden was met een track en trace code. Daarin stond dat het pakketje was aangemeld, maar nog niet ontvangen was door DHL. Dit bleef op woe, do en vrijdag ook zo staan. Geen verandering. The Musthaves een mailtje hierover gestuurd; geen reactie. Gisteravond ineens veranderde de melding toen ik opnieuw de track en trace code gebruikte; het was aangekomen in het sorteercentrum en opnieuw gelabeld??? De status stond nu op “sorteren”.
Nu keek ik de volgende dag, net dus, en nu kan ik de track en trace code ineens niet meer gebruiken, het werkt niet! Ook werkt mijn account van The Musthaves niet en kan ik niet inloggen. Ik vind het heel vreemd allemaal en mij bekruipt het gevoel dat er iets niet klopt nu ik de recensies allemaal lees! Ik hoop toch echt niet dat ik met oplichterij te maken heb en dat ik zsm mijn bestelling nog ontvang! Ik keek er zo naar uit!

a

Weer 2 hele mooie jurkjes ontvangen snelle levering ik ben gek op the musthave ook altijd vriendelijk geholpen

Hi A!
Bedankt voor je leuke recensie. Wat fijn om te horen dat jij tevreden bent met de snelle levering en onze service. We wensen je heel veel plezier van jouw nieuwe Musthaves!♪♫
XX Team...
Hi A!
XX Team TheMusthaves

Christel lelsz

Cowboy laarzen zijn super! En een super, super snelle service. Echt top !!!

Reactie The Musthaves:

Hi Christel! Wat leuk dat je zo blij bent met jouw nieuwe Cowboy Laarzen!♪ We wensen je hier heel veel plezier van én hopen je snel eens terug te mogen zien bij ons!
XX Team TheMusthaves

Melissa

Wat een leuke webshop! En ook nog eens goede service gekregen. Ik ben tevreden!

Hi Melissa,
Hi Melissa,
Bedankt voor je berichtje! Wat fijn om te horen dat jij goede service hebt gekregen en dat je blij bent met jouw bestelling! We wensen je heel veel plezier van jouw nieuwe Musthaves en hopen je snel eens terug te zien bij ons in de webshop!♫

Lisa

Enorm tevreden met mijn aankoop. Snelle bezorging en de beste service. Dankjewel!

Hi Lisa,
Heel fijn om te horen dat jij zo tevreden bent met jouw aankoop en dat jij je pakketje snel hebt mogen ontvangen!
We wensen je heel veel plezier van jouw bestelling en hopen je...
Hi Lisa,
We wensen je heel veel plezier van jouw bestelling en hopen je snel eens terug te zien bij ons in de webshop!♪♫

Thea

Vind bezorgkosten vrij hoog, wel snel geleverd( in brievenbus), uiteindelijk maat niet goed en nu ook retourkosten. Totaal 11 euro kwijt met niks. Zou niet meer bestellen vanwege deze... Vind bezorgkosten vrij hoog, wel snel geleverd( in brievenbus), uiteindelijk maat niet goed en nu ook retourkosten. Totaal 11 euro kwijt met niks. Zou niet meer bestellen vanwege deze kosten.(alhoewel de kleding leuk oogt)

Hi Thea,
Hi Thea,
Wat jammer om te vernemen dat de retourkosten jou tegenhouden om nog een bestelling te plaatsen. Wanneer jij jouw gehele bestelling retourneert dan nemen wij de gemaakte verzendkosten van €4,95 voor onze rekening. De retourkosten van een pakketje bedragen maximaal €4,99 wanneer je deze via onze website retour aanmeld en zo laat versturen. Dit betekend dat alleen de retourkosten van maxmiaal €4,99 in deze voor jouw eigen rekening zijn.
We hopen je snel eens terug te zien bij ons in de webshop!♪

Denise

Prima! Snelle bezorging

Hi Denise,
Bedankt voor je berichtje! We vinden het heel fijn om te horen dat jij tevreden bent en dat jij het pakketje snel hebt mogen ontvangen!
We wensen je heel veel plezier van jouw...
Hi Denise,
We wensen je heel veel plezier van jouw nieuwe Musthaves!♪♫