Rita

Jammer dat er betaald moet worden voor een retour. Weerhoud mij tw bestellen.

Reactie The Musthaves:

Hi Rita, Wat jammer om te vernemen dat de retourkosten jou tegenhouden om een bestelling te plaatsten. Het klopt inderdaad dat de retourkosten t.w.v. maximaal €4,99 voor eigen rekening zijn.... Hi Rita, Wat jammer om te vernemen dat de retourkosten jou tegenhouden om een bestelling te plaatsten. Het klopt inderdaad dat de retourkosten t.w.v. maximaal €4,99 voor eigen rekening zijn. We hopen natuurlijk dat het niet nodig zal zijn om de bestelling retour te sturen. Indien je vragen hebt over een specifiek item dan helpen wij je graag verder zodat retour sturen hopelijk niet voor hoeft te komen!♪ XX Team TheMusthaves

Liekje Damen

Ben bijna alle kleding tevreden ,alleen het twinset niet
De legging heb ik al weggedaan de trui niet maar wordt met dragen steeds langer
Moet de mouw 5 keer oprollen na n tijdje te...
Ben bijna alle kleding tevreden ,alleen het twinset niet
De legging heb ik al weggedaan de trui niet maar wordt met dragen steeds langer
Moet de mouw 5 keer oprollen na n tijdje te dragen
Heb contact gehad met jullie maar het wasschrift is moeilijk te lezen
Maar het mocht op 30 gr gewassen worden

Verder schrok ik van als je iets terug stuurt ruim 7 euro is
Best n behoorlijk bedrag

Grt Liekje

Reactie The Musthaves:

Hi Liekje, Bedankt voor jouw recensie! We vinden het fijn om te horen dat jij met bijna alle nieuwe Musthaves tevreden bent! Je geeft aan dat je helaas niet zo tevreden bent met de Twinset,... Hi Liekje, Bedankt voor jouw recensie! We vinden het fijn om te horen dat jij met bijna alle nieuwe Musthaves tevreden bent! Je geeft aan dat je helaas niet zo tevreden bent met de Twinset, we kunnen zien dat we hierover contact hebben via de mail. We hebben je een aantal dagen geleden om een foto gevraagd van het waslabel van het item, helaas hebben we deze nog niet mogen ontvangen. Graag zien wij deze foto tegemoet zodat wij dit voor je kunnen afhandelen. De retourkosten van een pakketje (via Returnista) bedragen maximaal €4,99 voor pakketpost én €4,19 voor brievenbuspost, wij nemen hierin namelijk een gedeelte voor onze rekening! Op onze website staat precies beschreven hoe jij het pakketje retour kan aanmelden en hoe jij deze dan kan versturen > https://www.themusthaves.nl/retouren/ We ontvangen graag van jou nog de foto via de mail! XX Team TheMusthaves

Elske

Ik had de oversized blouse geblokt roze gekocht. Levering was erg snel, maar kwaliteit van de blouse zelf is echt matig. Overal losse draadjes en niet netjes afgewerkt. Knopen zitten al redelijk... Ik had de oversized blouse geblokt roze gekocht. Levering was erg snel, maar kwaliteit van de blouse zelf is echt matig. Overal losse draadjes en niet netjes afgewerkt. Knopen zitten al redelijk los. Niks wat ik niet kan fixen en ik behoud de blouse wel want hij is super leuk, maar voor 60 euro verwacht ik eerlijk gezegd wel betere kwaliteit.

Reactie The Musthaves:

Hi Elske, Wat leuk dat je een bestelling hebt geplaatst bij ons en dat de levering erg snel was. Wel jammer om te horen dat de kwaliteit van de Blouse tegenvalt. We hebben je enkele dagen... Hi Elske, Wat leuk dat je een bestelling hebt geplaatst bij ons en dat de levering erg snel was. Wel jammer om te horen dat de kwaliteit van de Blouse tegenvalt. We hebben je enkele dagen geleden een mail gestuurd met de vraag of jij je klacht wat zou kunnen toelichten met foto's e.d. Helaas hebben we tot op heden geen reactie van jouw mogen ontvangen. Wij zouden graag deze klacht willen beoordelen en daarvoor vragen wij altijd eerst om foto's van de klacht. Zou jij de foto's alsnog naar ons willen sturen zodat wij dit voor je kunnen afhandelen? We horen graag van je!♪ Mvg, Team TheMusthaves

Slechte kwaliteit van bepaalde kleding. Met name de truien die gaan zeer snel pluizen na 1 keer dragen zonder te wassen.

Reactie The Musthaves:

Hi Marjolein, Wat onwijs jammer om te vernemen dat jij niet tevreden bent met de kwaliteit van het ontvangen item. We kunnen helaas geen eerder contact terugvinden met het opgegeven e-mailadres... Hi Marjolein, Wat onwijs jammer om te vernemen dat jij niet tevreden bent met de kwaliteit van het ontvangen item. We kunnen helaas geen eerder contact terugvinden met het opgegeven e-mailadres over de Trui. Heb jij hierover wel contact met ons gehad? Graag willen wij de klacht 'opnieuw' in behandeling nemen en zo kunnen we toen een goede oplossing komen, we zullen je hiervoor nog een mail sturen op het opgegeven e-mailadres. We hopen graag van je te horen. Mvg, Team TheMusthaves

Heel leuke collectie! Levering ook supervlot! Alleen jammer van hoge verzendkosten en voor de retourkosten!! Meer dan 7 euro op eigen kosten om te retouren....dat is wel heel veel! Jammer want het... Heel leuke collectie! Levering ook supervlot! Alleen jammer van hoge verzendkosten en voor de retourkosten!! Meer dan 7 euro op eigen kosten om te retouren....dat is wel heel veel! Jammer want het is verder een heel leuke site.

Reactie The Musthaves:

Hi Sarah, Wat leuk om te horen dat jij tevreden bent met de snelle levering en met onze collectie!♪ De retourkosten vanuit België naar Nederland bedragen bij ons inderdaad €7,79, hierin nemen... Hi Sarah, Wat leuk om te horen dat jij tevreden bent met de snelle levering en met onze collectie!♪ De retourkosten vanuit België naar Nederland bedragen bij ons inderdaad €7,79, hierin nemen wij al een groot gedeelte voor onze rekening gezien de kosten normaal veel hoger liggen. We hopen je eens terug te zien bij ons in de webshop!♪♫ Mvg, Team TheMusthaves

S

Het army groene pak besteld. Super leuk setje. Het colbert wijkt wel af van de kleur broek, net een andere tint (jasje is lichter). Is dit de bedoeling? Of verdere mix en match verzending?

Reactie The Musthaves:

Hi Sonja, Leuk dat jij het Army Groene Pak hebt besteld! Het kan inderdaad voorkomen dat de Blazer een iets andere tint heeft dan de Broek, dit verschil zal echter minimaal zijn. We hebben dit... Hi Sonja, Leuk dat jij het Army Groene Pak hebt besteld! Het kan inderdaad voorkomen dat de Blazer een iets andere tint heeft dan de Broek, dit verschil zal echter minimaal zijn. We hebben dit ook aangegeven staan bij de Deal op de website! We kunnen zien dat jij het Pak hebt kunnen scoren voor de sale prijs van €35,00!♪ We wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe Musthaves!♪♫ Mvg, Team TheMusthaves

Antoinette

Gisteren mijn blazer en broek besteld, vandaag in huis!! Super leuk, mooie kleur. Precies gelijk aan foto's
Blij mee😊😊😊

Reactie The Musthaves:

Hi Antoinette, Wat super leuk om te horen dat jij blij bent met jouw bestelling! We wensen je onwijs veel plezier met van jouw nieuwe Musthaves en zien je hopelijk snel eens terug in onze... Hi Antoinette, Wat super leuk om te horen dat jij blij bent met jouw bestelling! We wensen je onwijs veel plezier met van jouw nieuwe Musthaves en zien je hopelijk snel eens terug in onze webshop!♪♫ XX Team TheMusthaves

Ik was eerst niet tevreden over de service van mijn klacht maar uiteindelijk is er toch een goede oplossing aangeboden . Ik ben tevreden.

Hi Joyce,

Fijn om te horen dat jouw klacht toch naar tevredenheid is opgelost!♪ We hopen je eens terug te zien bij ons in de webshop!

Mvg, Team TheMusthaves