Kim

Heb regenboogtasje gekocht. Na 2 maanden af en toe in gebruik (werk voornamelijk thuis, dus niet vaak nodig) krijgt deze al slijtageplekken. Na 2 maanden en n week dit gemeld. Krijg geen garantie.... Heb regenboogtasje gekocht. Na 2 maanden af en toe in gebruik (werk voornamelijk thuis, dus niet vaak nodig) krijgt deze al slijtageplekken. Na 2 maanden en n week dit gemeld. Krijg geen garantie. Moet binnen de 2 maanden. Kan 10% korting krijgen op volgende item. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Dus u bent gewaarschuwd voor de service.

Mirjam Disseldorp

Leuke kleding snelle levering

Hi Mirjam,
Bedankt voor jouw review, we zijn blij dit te horen en zien jou ook graag nog eens terug in onze webshop! ♫

Es

Mooie comfortabele kleding.
Fijne stof.

Hi Esther,
Bedankt voor jouw review! Fijn om te horen dat de items naar wens zijn. :-) We wensen jou heel veel plezier met jouw bestelling & We hopen je uiteraard nog eens terug te zien....
Hi Esther,
Bedankt voor jouw review! Fijn om te horen dat de items naar wens zijn. :-) We wensen jou heel veel plezier met jouw bestelling & We hopen je uiteraard nog eens terug te zien. ♫

Fabienne

Leuke kleding, super snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding

Hi Fabienne,
Heel erg bedankt voor jouw review, we zijn blij dit te horen! ♫♪

M Asbroek

Vlot contact, snel geleverd en via de chat wordt alles super geregeld. Kan menig webshop een voorbeeld aan nemen

Hi Mandy,
Bedankt voor jouw review en wat fijn om dit te horen! We waarderen dit écht enorm en hopen jou uiteraard nog veel vaker te mogen verwelkomen! ♪
Team...
Hi Mandy,

L.

Overzichtelijke website, veel aanbod van kleren en schoenen, prijs is goed (niet te duur), kwaliteit van de kleren is goed, wasinstructies mogen iets beter aangegeven op website

Hi,
Bedankt voor jouw review! We gaan jouw feedback m.b.t. de was instructies uiteraard doorgeven aan onze content afdeling. :-)

Yvonne

Kleding komt overeen met wat je online ziet.
goede kwaliteit !

H Yvonne,
Bedankt voor jouw review en fijn om te horen dat alles naar wens is! We hopen je nog eens te mogen verwelkomen! :-)

Telkens

Snelle levering en goede kleding voor redelijke prijs , zou alleen wat meer info moeten zijn over de maten als je grote boezem hebt vallen ze vaak te klein daar.

Hi A Telkens,
Bedankt voor jouw review en feedback! We gaan het uiteraard doorgeven aan de desbetreffende afdeling! :-)

Moniek

Mooie trui, goede levering

Hi Moniek,
Heel erg bedankt voor jouw review!