J.F.Don

Dekbed

Prima kwaliteit

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Marc

Fijn zomerdekbed.

Dun, niet te warm en.. zwaar. En dat is bijzonder fijn. Een dun zomerdekbed van bamboe/viscose dat toch het gevoel geeft van een stevige deken.
Bovendien supersnel bezorgd!

witvoet

👍

was de eerste keer.

Reactie Smulderstextiel.nl:

Bedankt voor uw feedback.

VdValk

Prachtig

Keurig op tijd verzonden
Prachtig verpakt zoals op afbeelding

Reactie Smulderstextiel.nl:

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent!

Lenaers L.

Dekbedhoes was niet naar tevredenheid. In een hoek waren de naden los. Verder in een zij-naad verkeerd aan elkaar genaaid. Daar ik de hoes al gewassen had, kon ik deze niet meer retourneren? Nu zelf... Dekbedhoes was niet naar tevredenheid. In een hoek waren de naden los. Verder in een zij-naad verkeerd aan elkaar genaaid. Daar ik de hoes al gewassen had, kon ik deze niet meer retourneren? Nu zelf iemand ingeschakeld om alles te repareren. Met gevolg dat ik nu nog met de reparatie kosten wordt geconfronteerd af € 20.00.

Eerder wel tevreden maar nu niet.

Reactie Smulderstextiel.nl:

Wat vervelend dat het overtrek niet naar wens is. Dat betreuren we. In dit soort gevallen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice, zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken. U... Wat vervelend dat het overtrek niet naar wens is. Dat betreuren we. In dit soort gevallen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice, zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken. U kunt uiteraard alsnog contact opnemen met onze klantenservice. Onze excuses voor het ongemak.

Verberne

Bestelling is niet aangekomen

Bestelling is niet aangekomen

Reactie Smulderstextiel.nl:

Wat vervelend dat uw pakket niet is aangekomen. Ik zie dat u nog geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Ik wil u aanraden dit te doen, zodat we dit voor u kunnen uitzoeken. Onze... Wat vervelend dat uw pakket niet is aangekomen. Ik zie dat u nog geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Ik wil u aanraden dit te doen, zodat we dit voor u kunnen uitzoeken. Onze excuses voor het ongemak.

Rietveld

Overtrekken en topperhoeslakens

Snelle levering, ondanks dat de mail zei 16-05, werden de artikelen die wel op voorraad waren de volgende dag al geleverd.
Minpuntje: Volgens website zou het art. dat niet op voorraad was...
Minpuntje: Volgens website zou het art. dat niet op voorraad was 16-05 geleverd worden, maar dat is nu onbekend wanneer dat het wel geleverd gaat worden.

Reactie Smulderstextiel.nl:

Wat vervelend dat u nog niet de gehele bestelling heeft ontvangen. Onze excuses daarvoor. We houden u uiteraard op de hoogte over de voortgang van de levering. Mocht u vragen hebben, kunt u altijd... Wat vervelend dat u nog niet de gehele bestelling heeft ontvangen. Onze excuses daarvoor. We houden u uiteraard op de hoogte over de voortgang van de levering. Mocht u vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.