Judith

Prima ervaring. Mail met een vraag werd snel beantwoord. Na bestelling werd snel geleverd, slakken goed koel verpakt, met koelelement en melding op de envelop dat het snel de koelkast in moest.

Snelle reactie na vraag.

Neen

Rob Beerling

Heb eenmaal voor onze kookclub 2 verpakkingen escargots besteld voor een amuse. Vers en zonder huisjes.

Snelle levering, vers product. heerlijk van smaak.

Ik kreeg geen feedback over de levering en geen bevestiging van de bestelling.

C.Berkhout

Ervaring ?
Slechts 1 x een bestelling gedaan.

Mooi bedrijf, mooi concept en mooie producten!

Rene B Kohler

Alles in goede orde ontvange, maaar ik heb ze nog niet geprobeerd.

Ton Suijkerbuijk

Snel geleverd ,

De link met Facebook werkt niet goed, weinig info op Facebook

Super kwaliteit

Echt mooie slakken, beter dan wat dan ook uit blik

De verse slakken in schelp wn kruidenboter zijn erg flauw gekruid

Mooi product , heel iets anders dan de gebruikelijke supermarkt of groothandelblikjes. Binnen 2 dagen “echte slakken” in huis met Eem voor mij nieuwe smaakbeleving net name eat betreft de...

Roel Rol

Via internet verse slakken besteld. Koopproces verliep prima. Eveneens de digitale follow-up.
Mijn tip aan Lennard ten Hall: ik kende de wijze van verzending niet en had geen idee hoe de...

Ik vind de slakken geweldig. Van het kilo met 61 slakken heb ik er 15 in verschillende gerechtjes verwerkt. De slakken waren echt geweldig. Met name dat het het geheel is van de slak en niet alleen de voet, wat je bij andere leveranciers krijgt.
Met de overige 46 ben ik nu zelf slakken aan het kweken op mijn balkon 7 hoog. Ze doen het prima en ik hoop einde van het jaar mijn eigen slakken te kunnen consumeren.

Ik begrijp dat Lennard het heel druk heeft, maar van mij mag hij toegankelijker zijn wat betreft het ontvangen van bezoekers. telefonisch was het contact prima. Ik ben simpelweg erg nieuwsgierig naar zijn opzet, welke ik uiteraard in de media gevolgd heb. Ik wens hem veel succes met dit mooie product.

Fijn en betrouwbaar bedrijf. Komen afspraken na!

Duidelijk in wat wel en niet kan!
maken waar wat ze beloven!

op website werd aangegeven dat bij een bestelling boven de €75,-- de verzendkosten gratis zijn. dit bleek bij afrekenen niet het geval. dit is heel netjes opgelost en teveel betaalde meteen terug gestort. zulk soort it-foutjes mogen niet voorkomen, loop je risico dat iemand afhaakt!