Vakmanschap
4.6/10
Snelheid handelen
Communicatie

Navpreet Singh

This company is fraud charges me 400 euro just to open the Lock .it's open within 1 sec with minimal effort and they charged me very high amount

3438LK

Ilse Teunissen

Prijs op de website klopt totaal niet! Niet hier gaan je wordt afgeperst!

Apeldoorn

Sanne

Vorige week mijn sleutel vergeten. Ook de reserve sleutel lag binnen..

Vorige week mijn sleutel vergeten. Ook de reserve sleutel lag binnen..

Via slotenprobleemkwijt gebeld en een monteur gekregen. Duurde langer dan telefonisch werd aangegeven maar alsnog snel geholpen. Twee minuten later stond ik binnen.

So far so good. Maar toen moest ik betalen. 326 euro… Voor twee minuten werk, om een plastic kaart langs mijn deur te halen. Schadevrij openen, betaal je extra voor. En toch een gescheurde anti inbraakstrip die vervangen moet worden. Ik schrok me dood en heb zwaar overdonderd gewoon betaald.

Ik vind het schandalig, heb de klantenservice gemaild en kreeg antwoord van iemand van QuickBlue, ik heb betaald aan EVO vastgoedonderhoud. Uiteraard klopte alles volgens de klantenservice.

Het is mijn eigen domme fout om niet even rustig te researchen, achteraf gebeld met wat andere slotenmakers en die geven aan dat ik echt ben opgelicht. Zij deden het voor bedragen rond de 100 euro.
Daarom deze tip aan iedereen: neem even de tijd en bel wat rond, laat je niet oplichten. Ga in ieder geval niet in zee met dit bedrijf. Eeuwig zonde.

Millingen aan de Rijn

Sipke

Na een heleboel rond bellen met andere bedrijven uiteindelijk bij dit bedrijf terechtgekomen. Goed professioneel en vakkundig geholpen. Handelssnelheid top

Wehl