Vakmanschap
7.6/10
Communicatie
7.8/10

Maree

Super service! Na bellen, snel ter plaatse, goede uitleg en benodigdheden voor vervangen (speciale maatvoering) nog dezelfde avond gemonteerd. Zeer vriendelijke monteur!!

Terheijden

De Croon

In 1 woord geweldig

Oirschot

Vuyo

Erg blij met de snelle reactie en snelle service

Ijburg

Rainbow

Hassan heel opdringerig!!! We hadden gebeld voor een kosten indicatie. Vervolgens zij Hassan, 105,- en je moet binnen 5 minuten terugbellen anders is het aanbod weg. Ik heb niet meer terug gebeld,... Hassan heel opdringerig!!! We hadden gebeld voor een kosten indicatie. Vervolgens zij Hassan, 105,- en je moet binnen 5 minuten terugbellen anders is het aanbod weg. Ik heb niet meer terug gebeld, want vind dit geen manier van zaken doen. Vervolgens heb ik een ander bedrijf gebeld die zouden komen. Vervolgens belt Hassan mij weer op (met een ander telefoonnummer) en zegt: Wat is je adres? Ik zeg; Bent u nu die persoon met wie ik net een afspraak heb gemaakt voor een bedrag van 85,- zegt hij: Ja! Vervolgens staat hij hier aan de deur opent de deur en zegt het is 105,- euro. Deed hij zich dus gewoon voor, Voor de man met wie ik eigenlijk mijn afspraak heb gemaakt!! Daarna doet hij vervolgens net of hij me niet snapt! En staat de persoon met wie ik eigenlijk een afspraak heb gemaakt ook voor onze deur! Echt super vervelend! Ga nooit in zee met deze man.

Sittard