Vakmanschap
Snelheid handelen
Communicatie

J.de Wit

Aardige man, redelijk snel ter plaatse. En heeft mijn voordeur open gekregen, en daarbij een nieuw slot geplaatst. Hij was de enige slotenmaker die 's avonds wilde komen, nadat ik was... Aardige man, redelijk snel ter plaatse. En heeft mijn voordeur open gekregen, en daarbij een nieuw slot geplaatst. Hij was de enige slotenmaker die 's avonds wilde komen, nadat ik was buitengesloten.
Ik heb 3 andere bedrijven in Den Helder gebeld. Maar gaven niet thuis.
Daarnaast doet Woningstichting Den Helder niks, als je belt. wat ik echt schandalig vind!
Verder spreekt Nigel van te voren een prijs af, en is duidelijk , wat hij gaat doen.
Zeer tevreden over zijn service!

Den Helder

Jen

Na telefonisch contact en prijsindicatie was de slotenmaker snel ter plaatse en is mijn deur geopend binnen paar tellen

Hoofddorp

Roger

Jeffrey heeft een prima service geleverd en supersnel alles opgelost, duidelijk vooraf de prijzen opgegeven. Vakman!

Amstelveen

Namens De familie Roest

Hele slechte ervaring met deze partij. Slot wilde niet meer open. Moesten lang wachten. Kosten zijn niet vooraf doorgegeven. Factuur was maar liefst € 895. Waarvan een uur arbeidsloon a € 145.... Hele slechte ervaring met deze partij. Slot wilde niet meer open. Moesten lang wachten. Kosten zijn niet vooraf doorgegeven. Factuur was maar liefst € 895. Waarvan een uur arbeidsloon a € 145. Overige materialen € 125 voor opzet/trek en 3 sleutels. De sleutels zaten overigens al bij het slot a € 275.

Dieren

Sara

Prima!

Nieuw Vennep

van Veen

Slot uitboren zou 400,- zijn maar er wordt niet bij verteld dat dit ex BTW is. Ze weten dat je particulier bent. Wees dan transparant. Sowieso, is het een veel te dure service.

Doetinchem

DC Smolders

Duidelijk en snel

Haarlem

Erlangga Yusuf

Prima communicatie met Jeffrey, snel

Amsterdam

George Boekhout van Solinge

Hij werkt professioneel en is beleefd, vriendelijk en humoristisch in de omgang. Kan niet beter!

Zandvoort

Pieter Bongers

Mijn cilinder van het slot bleek stuk te zijn. Het had geen haast. Aangezien de slotenmaker maandag niet in staat was om te komen stelde hij voor om direct nog dezelfde avond te komen. Binnen een... Mijn cilinder van het slot bleek stuk te zijn. Het had geen haast. Aangezien de slotenmaker maandag niet in staat was om te komen stelde hij voor om direct nog dezelfde avond te komen. Binnen een half uur was hij aanwezig en binnen no time was het probleem opgelost. Flexibel en snel zou ik de hele operatie omschrijven.

Amsterdam