Patrick Milissen

Zeer vlotte levering en mooi product 👌

Alice Klein Breteler

Opmerking, de bezorger belde bij de buurvrouw,ik was niet thuis) om te zeggen dat het pakket voor 36 was. OK dus zij wacht met voordeur open boven ,een verdieping heeft ons gebouw, komt niemand!... Opmerking, de bezorger belde bij de buurvrouw,ik was niet thuis) om te zeggen dat het pakket voor 36 was. OK dus zij wacht met voordeur open boven ,een verdieping heeft ons gebouw, komt niemand! Heeft die bezorger het gewoon in de centrale hal gezet, loopt van alles hier naar binnen , zo krijg je problemen met pakket niet ontvangen!, nee meegenomen

Pascal de Chaffoy

Eerste ervaring en alles perfect

A.J. Heij - van den Brink

Voor herhaling vatbaat

Susanne van den Born

Zeer klantvriendelijk en snel

John van de Wal

Goede kwaliteit producten, zeer Klantvriendelijke mensen, en komen afspraken na.

Arthur van der Meulen

Mooi materiaal, precies zoals beschreven op de site. Stevig verpakt geleverd. Ik kon op de website goed vinden welk materiaal het beste zou werken in mijn situatie.

Pim Hermans

Goed materiaal voor weinig geld en snel geleverd (op een werkdag na 17:00 besteld) 2 dagen later in huis. Van de tijd wanneer de bezorgservice langs komt klopt niet veel maar daar kan de leverancier... Goed materiaal voor weinig geld en snel geleverd (op een werkdag na 17:00 besteld) 2 dagen later in huis. Van de tijd wanneer de bezorgservice langs komt klopt niet veel maar daar kan de leverancier niet zo veel aan doen

Leslie

Heel vriendelijk personeel. Snelle levering en goede Skai. Ik ben er heel tevreden over en bestel zeker weer bij jullie als ik Skai nodig heb.

Erick Douwes

Prima. Meedenkend, vlot en klantgericht