1919 beoordelingen

Beleving
Communicatie

1919 Reviews

Anneke

Goede eerste ervaring, deze gewonnen met een gratis foto ;-) Het was een superleuke fotoshoot in Amersfoort met fotografe Caitlin. Ontvangst was heel hartelijk met gelijk koffie. Na afloop gezellig... Goede eerste ervaring, deze gewonnen met een gratis foto ;-) Het was een superleuke fotoshoot in Amersfoort met fotografe Caitlin. Ontvangst was heel hartelijk met gelijk koffie. Na afloop gezellig met elkaar foto's kijken. Het kon naar mijn mening niet beter

Sterke punten:

heel welkom gevoel, er werd rekening gehouden met onze wensen. Ook veel leuke creatieve ideeën van de fotografe

??

G. Driessen

Mooie foto (shoot gewonnen: 1gratis foto)

Sterke punten:

Zeer vriendelijke en geduldige fotografen; ontvangst was hartelijk, er werd goed geluisterd naar onze wensen.

Verbeterpunt: Den Bosch: stoeltjes vol vieze plekken, alles beetje vergane glorie. Foto's worden zonder statief gemaakt, vreemd.

Lara Geerings-van den Heuvel

Geweldig fotoshoot gehad met mijn man vanmiddag donderdag 16 september. Alles wordt goed uitgelegd en met de foto's waren we blij mee. Het is een geweldige middag geweest en ik wil Kaat de fotograaf... Geweldig fotoshoot gehad met mijn man vanmiddag donderdag 16 september. Alles wordt goed uitgelegd en met de foto's waren we blij mee. Het is een geweldige middag geweest en ik wil Kaat de fotograaf daar hartelijk voor bedanken. Bedankt Kaat. Je kun zelfs mijn man laten lachen.

Goede fotograaf

Misschien meer koude dranken aanbieden, het was water of limonade zag ik op het bord.

Jannette

Super leuk

Spontaan, ontspanning, gezeligheid

Zou niet weten

Kris

Ontspannen en persoonlijke sfeer

Jaron

Mooie foto’s en aardige fotograaf

Angelina

Alles klopte. De foto's zijn mooi. Ze nam de tijd, stelde je op je gemak, was vriendelijk en speelde goed in op wat er gebeurde.

p boelens

Mijn dochter en ik vonden het heel fijn hier

Sterke punten:

Helemaal niks het is een fijne shop

Lin

Goede begeleiding, voel me op mijn gemak, Caitlin was erg vrolijk en goed

Esther vd Brule

Top! Ontspannen en leuke ideeën.

Mooie foto's !!