Deskundigheid medewerkers
Behandelen van de akte
Ontvangst op kantoor
Communicatie met de medewerkers

Dirkzwager

Onbeschoft. Als je belt met vragen over tijdsverloop van transactie wordt je niet behandelt als klant maar als mannetje dat zich koest moet houden. Minachtend. Mails worden niet beantwoord.... Onbeschoft. Als je belt met vragen over tijdsverloop van transactie wordt je niet behandelt als klant maar als mannetje dat zich koest moet houden. Minachtend. Mails worden niet beantwoord. Afhandeling duurt lang. Geen fijne mensen.

Janice van Dooren

Fijne geholpen, duidelijke communicatie.

Frank Kalkhoven

Tevreden over de geboden diensten
rondom de aankoop van ons huis.

Els Killaars

Alles leek in orde te zijn, zowel tekenen van koopcontract als de bankovereenkomst van lening. Alleen richting VVE verkeerde namen van eigenaar doorgegeven. Dit had nogal vervelende consequenties.

Mutsaers

Moeilijk contact, weinig begrip voor iemand die uit het buitenland komt, ondanks verzoek om duidelijk aan te geven wat wij geacht werden aan documenten te kunnen overhandigen, kwam 10 dagen voor... Moeilijk contact, weinig begrip voor iemand die uit het buitenland komt, ondanks verzoek om duidelijk aan te geven wat wij geacht werden aan documenten te kunnen overhandigen, kwam 10 dagen voor overdracht nog een vraag voor een huwelijksbootje uit de doos. Na de overdracht is de hypotheek niet gelijk uit het register verdwenen: wij moesten daar zelf achter komen en hebben nooit een kopie gekregen van de bank die de notaris heeft ontvangen dat de hypotheek is vervallen. Kortom, er kan hier aardig wat beter.

Ron

Prima geholpen met diverse zaken enige minpunt is de lange duur voor het opstellen testament.

Ivon Roncken - Gezinshuis Princeheerlijck

Wij zijn heel tevreden en vinden vooral de persoonlijke benadering heel prettig.

Elise Deutz

Kopen Huis.

F.P.M de Bruijn

Alles is 2x perfect geregeld en snel gegaan op een ding na, er werd ons door de notaris verteld dat wij 2% overdrachtsbelasting moesten betalen maar dat wij er dan minimaal ( Ik denk 6 maanden )... Alles is 2x perfect geregeld en snel gegaan op een ding na, er werd ons door de notaris verteld dat wij 2% overdrachtsbelasting moesten betalen maar dat wij er dan minimaal ( Ik denk 6 maanden ) maar dat weet ik niet zeker, anders zou het 10,2 % zijn. ik heb een e-mail gestuurd met deze vraag maar werd afgescheept vraag maar aan de belastingdienst dat vind jammer en zou toch graag antwoord hebben omdat ons nieuwe woning niet bevalt.