Prijsstelling
Onze service

Dimitry Van Brusselen

TOP

Beste Dimitry,
Bedankt voor je TOP review dat zien we graag en we waarderen het erg. Zien we je snel een keer terug? 🙌

Dominique Froyen

Prima shop, je vindt er werkelijk alles aan fatsoenlijke prijzen. Geen nood om te gaan rondshoppen ver van huis.

Beste Dominique,
Heel erg bedankt voor je geweldige review en je mooie complimenten. We zijn blij om te lezen dat je zo content bent met onze shop en we zien je dan ook graag een keer terug....
Beste Dominique,
Heel erg bedankt voor je geweldige review en je mooie complimenten. We zijn blij om te lezen dat je zo content bent met onze shop en we zien je dan ook graag een keer terug. 🥰
Team Sextoyland v

Herwin van den Eijnden

Snelle discrete levering

Beste Herwin,
Heel erg bedankt voor je geweldige 10⭐ review en je mooie complimenten. Graag zien we je snel een keer terug.
Team Sextoyland❤

Ca Van asch

Beste Ca,
Vriendelijk bedankt voor deze uitmuntende 10⭐ review. Hier worden we heel blij van en we hopen je snel een keer terug te mogen zien.

Patrick

Superfijn

Beste Patrick,
Vriendelijk bedankt voor deze super review. Daar worden wij heel happy van. 🙌 Zien we je snel een keer terug?
Team Sextoyland❤

dirk wolbers

Goede ervaring ook aan de telefoon leuke mensen

Beste Dirk,
Heel erg bedankt voor je mooie 10⭐review daar zijn we heel dankbaar voor. We hopen je dan ook snel een keer terug te zien.

Maikel Smorenburg

Verliep goed

Beste Maikel,
Vriendelijke bedankt voor je mooie review en wat fijn om te lezen dat alles fijn is verlopen. 😇 Zien we je snel een keer terug?

Ko

Super

Beste Ko,
Heel erg bedankt voor je mooie 10⭐ review. Daar worden we heel erg blij van.

B Huberts

Top en vertrouwelijk

Beste B,
Wat en geweldige review heb je ons gegeven 🤩 Heel erg bedankt hiervoor. We hopen je snel een keer terug te zien.
Sextoyland ❤

Richard Geeraets

Word goed geholpen en snel geholpen

Beste Richard,
Bedankt voor je geweldige review en je mooie complimenten. Dit waarderen we heel erg. Kom je snel een keer terug? 🥰