Prijsstelling
Onze service

Bas Krul

In korte omschrijving, Emmen is top! Personeel is uiterst bekwaam en leuk!

Beste Bas,
Wat een gezellige review heb je ons gegeven en wat leuk om te lezen dat je ons geweldige team zo'n mooi compliment geeft. Dit zullen ze zeker waarderen. Super bedankt! 🙌
Met...
Beste Bas,

Joris Hoeben

Bedrijf voldoet volledig aan de verwachting

Beste Joris,
Wat fijn dat wij als bedrijf voldoen aan jouw verwachtingen. Hier streven we naar en dus zijn we super blij met zo'n mooie review. 🥰 Zien we je snel een keer terug?
Met...
Beste Joris,
Team Sextoyland❤

Tommie Kalle

Zeer goede en snelle service.

Beste Tommie,
Heel erg bedankt voor je geweldige review en je mooie woorden. 😇 We zien je graag een keer terug.

Conny

Beste Connie,
Vriendelijk bedankt voor je mooie review en graag tot een volgende keer. 🤩

B.K.

Geweldig

Beste B.K.
Heel erg bedankt voor je geweldige review en we hopen je snel een keer terug te zien. 🤩

emiel

Gewoon slechte ervaring mee niet aan te raden

H.G

Discreet :)

Beste H.G,
Bedankt voor je mooie review. Zien we je snel terug? 😇

Rommie Pruim

Goede service en snelle levering

Beste Rommie,
Heel erg bedankt voor je mooie 10⭐ review. We zijn blij dat je tevreden was met onze service en de snelle levering. Tot snel 😇

johnny selleslagh

Super snelle levering en perfect materiaal en alles discreet en hygiënisch ingepakt toppers.

Beste Johnny,
Beste Johnny,
Heel erg bedankt voor deze top 10⭐ review en de tijd die je hebt genomen voor het schrijven van al deze mooie complimenten. Voor ons ben je ook een Topper! Hopelijk tot snel.😇

John

Top!

Beste John,
Heel erg bedankt voor je mooie 10⭐ review. We hopen dat je snel een keer terug komt.