Prijsstelling
Onze service

Patrick Schaap

Goed optijd binnen

Reactie Sextoyland.nl:

Erg fijn om te lezen dat de zending volgens planning werd afgeleverd. Hopelijk tot ziens in onze webshop.

Pietro Li Gregni

Nice

Reactie Sextoyland.nl:

Bedankt Pietro voor het achterlaten van deze beoordeling.
Hopelijk tot ziens bij Sextoyland.nl

Angel

Bestelling kwam in een bruine doos zo dat mensen weet niet waar het vandaan komt.

Reactie Sextoyland.nl:

Enorm bedankt Angel voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Hier worden wij enorm blij van! Hopelijk tot ziens bij Sextoyland.nl

Ronald

Veel keus, snel geleverd

Reactie Sextoyland.nl:

Bedankt Ronald voor deze mooie 5* review! hopelijk tot ziens!

Steven

Prima service

Reactie Sextoyland.nl:

Heel fijn om te lezen dat onze service goed is bevallen. Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens!

Martijn Zeven

Mooi bedrijf maar mag wel meer concureren met bol.com daar zie je echt grote prijsverschillen

BORIS ALFARO PONCE

GOED quality produd

Reactie Sextoyland.nl:

Dank je wel voor het plaatsen van deze 5* review! Graag tot zien in onze webshop šŸ„°

Harry Lottum

Heel goed, snelle levering

Reactie Sextoyland.nl:

Dank je wel voor deze beoordelingšŸ€
Veel plezier van de aankoop en graag tot ziens!

antonino cosentino

Zeer netjes en betrouwbaar

Reactie Sextoyland.nl:

Dank je wel Antonino voor het plaatsen van deze 5* reviewšŸ˜‰. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier van de aankoop en graag tot ziens!

Stan

Beschrijvingen zijn soms gekopieerd vanaf de leverancier van Engels naar Nederlands. Dan klopt de beschrijving niet met het geleverde product.

Beste Stan,
Beste Stan,
Onze teksten worden door ons zelf geschreven. Mocht het inderdaad zo zijn dat het product niet overeenkomt met hetgeen je ontvangen hebt, neem dan aub even contact op met onze klantenservice.