Prijsstelling
Onze service

Kristel Goos

Zeer snelle levering en zeer tevreden van men aankoop.

Beste Kristel,
Heel erg bedankt voor je mooie 10⭐ review en wat fijn om te lezen dat tevreden was met je aankoop. We hopen je snel een keer weer te zien. 💋
Met vriendelijke...
Beste Kristel,

peter janssen

Ga Zo door Toppertjes zijn Jullie

Beste Peter,
Super bedankt voor je geweldige 10⭐ review, hier werden wij heel vrolijk van. En we hopen jou snel een keer terug te zien op Sextoyland.nl topper!
Met vriendelijke...
Beste Peter,

Martine

Goes!

Beste Martine,
Heel erg bedankt voor je mooie review. 😍 Zien we je snel een keer terug op Sextoyland.nl?

danny van der putten

Niks ontvangen, mail gestuurd nog steeds geen antwoord terug gekregen?

Beste Danny,
Beste Danny,
Vriendelijk bedankt voor jouw review. We hebben een onderzoek ingesteld omtrent uw bestelling en wij hebben inmiddels een terugkoppeling van PostNL gekregen. We hebben geprobeerd telefonisch contact met u te leggen, dit is helaas niet gelukt. PostNL geeft aan dat de chauffeur het pakket op het adres heeft afgeleverd welke bij ons in het bestand staat en dat het pakket is aangenomen door Meneer des Huizes. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.
Team Sextoyland

Wigton

Snelle en discrete service

Beste Wigton,
Heel erg bedankt voor je mooie review en wat fijn dat je onze service als discreet hebt ervaren. Hopelijk tot snel op Sextoyland.nl 😍
Team...
Beste Wigton,

Wim

Prima. Het bestelde artikel was niet compleet. Na een email binnen een paar dagen de ontbrekende onderdelen ontvangen.

Beste Wim,
Heel erg bedankt voor je mooie review. Hier zijn we heel dankbaar voor. Graag zien we je snel een keer terug op Sextoyland.nl 😍

Wim Van Caeyzeele

Bedrijfsgerichte klantenservice, niet ifv klant

Beste Wim,
Bedankt voor je review. Je hebt na het ontvangen van een defect product, een nieuw werkend product van ons ontvangen. Die is bij ons retour gekomen waarbij wij zien dat de hygiënezegel is verbroken. Wij nemen producten met een geopende zegel niet retour omdat wij hygiëne hoog in het vaandel hebben (ifv onze klanten).

Johanna

Veel keus, snel geleverd

Beste Johanna,
Heel erg bedankt voor je geweldige review. Zien we je snel een keer terug op Sextyland.nl? 💋

Melanie A

Beset Melanie,
Heel erg bedankt voor je geweldige review. Zien we je snel een keer terug? 😘

Cali

Bestelling super snel geleverd

Beste Cali,
Super bedankt voor je geweldige 10⭐ review en wat fijn om te lezen dat je bestelling super snel is geleverd.
Vriendelijke groeten,
Team Sextoyland.nl 🖤