Prijsstelling
Onze service

Jo Geers

Zeer tevreden

Beste Jo,
Heel erg bedankt voor je 10⭐ review en wat fijn om te lezen dat je zo tevreden was. Sextoyland.nl wenst jou alvast prettige 🎄dagen en een spetterend uiteinde ✨
Met vriendelijke...
Beste Jo,

Ruud Schavemaker

Keurig discreet verpakt

Beste Ruud,
Beste Ruud,
Heel erg bedankt voor je geweldige 10⭐ review en wat fijn om te lezen dat je tevreden was met de discrete verpakking. We wensen je alvast een hele fijne 🎄 en een spetterende jaarwisseling ✨

Siemens.040

Beste Siemens,
Vriendelijk bedankt voor je geweldige review. Wij van Sextoyland.nl wensen jou alvast prettige 🎄dagen en een spetterend uiteinde ✨
Team Sextoyland

Tim Sprooten

Makkelijk te vinden en veel variatie in zowel mannen en vrouwen seks toys

Beste Tim,
Super bedankt voor deze geweldige 10⭐ review. We hopen je ook in het volgende jaar weer een keer te zien en we wensen jou mooie 🎄dagen en een ✨ uiteinde.
Met vriendelijke...
Beste Tim,
Team Sextoyland🖤

Piet

Snelle correcte levering

Beste Piet,
Beste Piet,
Super bedankt voor je geweldige 10⭐ review en wat goed om te lezen dat je bestelling snel is geleverd. Sextoyland.nl wenst jou alvast mooie 🎄dagen en een ✨ uiteinde. Tot snel!

Keppeke

Correct

Beste Keppeke
Super bedankt voor je geweldige review en wat fijn dat alles correct is gegaan met jouw bestelling. Sextoyland.nl wenst jou alvast mooie 🎄 dagen en een ✨ jaarwisseling.
Beste Keppeke

Davy

Zeer goed.

Beste Davy,
Heel erg bedankt voor je geweldige 10⭐ review en we hopen je snel een keer terug te zien. Ook wensen wij van Sextoyland jou alvast mooie 🎄dagen en een ✨ jaarwisseling.
Beste Davy,

Cg

Mister,C

Beste Cg,
Super bedankt voor je geweldige review. We hopen je snel een keer weer te zien. Ook wensen wij van Sextoyland jou alvast prettige 🎄dagen en een spetterend nieuwjaar.
Beste Cg,

Knuffelbeer

Leuke toevoeging voor onze seksleven. Krijg positieve reactie van vriendin. Voelt goed en realistisch aan :p

Beste Knuffelbeer,
Heel erg bedankt voor je fantastische review en de mooie woorden. Kom je snel een keer terug? 😍
Sextoyland.nl wenst jou alvast geweldige 🎄dagen en een spetterend...
Beste Knuffelbeer,
Sextoyland.nl wenst jou alvast geweldige 🎄dagen en een spetterend uiteinde.
Team Sextoyland🖤

Goed. Snel en betrouwbaar geleverd. En discreet geen factuur thuis in je brievenbus. Zo blijft je geheim een geheim!

Beste Jeffrey,
Heel erg bedankt voor je fantastische 10⭐ review en de mooie woorden. Graag hopen we jou snel een keer weer te zien.
Sextoyland.nl wenst jou alvast prettige 🎄dagen en een...
Beste Jeffrey,
Sextoyland.nl wenst jou alvast prettige 🎄dagen en een spetterend uiteinde.