Prijsstelling
Onze service

Suzan De Haan

Was goed snel en fijne communicatie

Beste Suzan,
Wat een mooie complimenten heb je ons gegeven heel erg bedankt hiervoor. We hopen je snel weer terug te zien. 🥰

Maurice Van der waarden

Bestelling op aangeven tijdstip geleverd

Beste Maurice,
Heel erg bedankt voor deze geweldige 10⭐ review daar werden wij super vrolijk van. We hopen je dan ook snel terug te zien.

Peter Glas

Zeer snelle levering en alles naar wens

Beste Peter,
Wat een geweldige 10⭐ review heb je ons gegeven. Super bedankt hiervoor. Zien we je snel een keer terug? 🙌

R.

Fijne webshop, zeer discreet.
Snelle levering.

Beste R,
Heel erg bedankt voor deze geweldige 10⭐ review. Hier werden wij heel blij van. We hopen je snel een keer terug te zien 🤩

Michel

Uitstekend

Beste Michel,
Heel erg bedankt voor je geweldige 10⭐ review. Daar werden we super vrolijk van. Zien we je snel terug?

J

Geweldige service

Beste J,
Super bedankt voor je 10⭐ review. En heel fijn om te weten dat je onze service als geweldig omschrijft. We hopen je snel terug te zien.
Team...
Beste J,

B.M.

De eerste, maar zeker niet de laatste bestelling. Snelle, correcte en discrete levering. Product als omschrijving op de website.

Beste B.M,
Geweldig bedankt voor je mooie 10⭐ review we werden hier heel vrolijk van. Zien we je snel een keer terug?

G Beumer

Goede (ruime) sortering,vlotte en corecte levering van spullen

Peter Oversteeg

Super snelle levering

Beste Peter,
Super bedankt voor de geweldige 10⭐ review. Hier werden wij heel blij van. We hopen je dan ook snel een keer terug te zien.
Team Sextoyland 🥰

Herman Puper

Zeer discreet en betrouwbaar

Beste Herman.
Heel erg bedankt voor uw vertrouwen en de mooie review die je voor ons hebt achtergelaten. We hopen je snel een keer terug te zien. 🤩
Team...
Beste Herman.