8.5/10

hendrikx

Heb een goede ervaring, snel geleverd

Voor oudere is het moeilijk, misschien een pagina met alleen spullen voor ouderen

Prettige site en snelle afwikkeling.

Bestelde tas was niet voorzien van binnenkarton zoals bij een normale fietstas. Zou ivm de stevigheid wel wenselijk zijn.

Adema

Winig positiefs over te zeggen

Track wn trace codes werken niet
Geen telefooncontact mogelijk
Geen mail over datum levering. In tegenstelling tot vermelding op website betaling achteraf niet mogelijk
Heel vreemd o,dat ik al vele jaren alle betalingen doe via afterpay. En zo kan ik nog wel even doorgaan

Reactie Scootmobieleasy.nl:

Beste klant. Dank voor uw review waar wij best wel van zijn geschrokken! want wij herkennen de door u geschetste problemen totaal niet, getuige ook de vele positieve reviews en het mooie cijfer welke klanten ons hebben gegeven.

Wij zijn weliswaar alleen via de chat of email bereikbaar, maar hebben geen bericht van u ontvangen. Waarom de track & trace in u geval niet werkte weten wij niet, want bij ons werkt deze gewoon prima. Ook is achteraf betalen via Afterpay mogelijk, maar zij hebben uw aanvraag geweigerd kunnen wij zien. Wat daarvan de reden is, is vanwege privacy wetgeving voor ons niet zichtbaar.

Wij vinden het spijtig dat u ontevreden bent over onze dienstverlening en vragen u bij deze dan ook vriendelijk om alsnog contact met ons op te nemen, zodat eventuele klachten kunnen worden opgelost.

Groeten team scootmobieleasy.nl

S. de Boer

Snelle levering en goedkoper dan bij ander bedrijf met vergelijkbaar product.

Aart Marchal

Zeer klantvriendelijk ontvangen. Alles werd keurig netjes uitgelegd. Absoluut geen verkoop praatjes. Is ook tijdens de aankoop met ons mee gedacht vwb wat kleine veranderingen o.a zachtere bandjes....

J.Raaphorst

Ik heb bij u een hoes voor mijn scootmobiel besteld en deze is snel en netjes geleverd. Helaas heb ik deze weer terug gestuurd, niet zoals u veronderstelde omdat hij mij niet beviel maar doordat ik...

Beste klant,

Dank voor uw reactie en jammer dat u het product niet kon gebruiken. Het geld staat inmiddels weer op uw rekening hoor!

Scootmobiel.nl

Product dat geleverd is, is niet zo best van kwaliteit. Daarnaast was het product dat ik besteld had niet op voorraad. Daar werd ik niet over geinformeerd terwijl ik het product snel nodig had....

Informeer de klant als een product niet op voorraad is en bied een alternatief.

Als je een telefoonnr. op de website zet, zorg er dan voor dat deze ook in gebruik is.

Beste klant,

Dank voor uw review.

Bij het product staat vermeld dat de levertijd langer kan zijn, afhankelijk van de gekozen kleur.

En bovendien u had het product ook retour kunnen sturen als deze niet was wat u er van had verwacht. Wij hebben hierover echter geen melding van u ontvangen.

Verder klopt het dat wij niet telefonisch bereikbaar zijn maar uitsluitend via de chat of email. Blijkbaar wordt er nog ergens een telefoonnummer vermeld welke ooit wel in gebruik was, maar nu dus niet meer.

Scootmobieleasy

c.j.beijer

Overzichtelijk website dus wat ik zocht (dashboard beschermer) snel gevonden.

Ik raad deze verkoper dan ook zeker aan.

Goede service, verkeerde artikel werd geleverd, na een mailtje direct een reactie ontvangen.
Juiste Product was snel geleverd