Kwaliteit
Deskundigheid
Resultaat
Communicatie

Stam Media

Tweede samenwerking voor een project, naar wens verlopen. Communicatie zou iets soepeler kunnen tussen de drie partijen (journalist, schrijversplaza en opdrachtgever), hierin zal ik een volgende... Tweede samenwerking voor een project, naar wens verlopen. Communicatie zou iets soepeler kunnen tussen de drie partijen (journalist, schrijversplaza en opdrachtgever), hierin zal ik een volgende keer het voortouw nemen. Er wordt goed naar de wensen geluisterd en zijn bereidwillend om mee te denken.

Dat er overal in Nederland een aangesloten schrijfster beschikbaar is.

Van te voren moet er duidelijker worden vastgesteld hoeveel uur een journaliste terplekke werkzaam mag zijn. Dit is het enige punt die mij heeft verrast in de eindfactuur.

Fijne communicatie en goed eindresultaat

Prettig contact, snelle reactie

Dankzij jullie staan er weer kwalitatieve teksten op mijn website, Top. De persoonlijke samenwerking heb ik als zeer prettig ervaren. Ik schakel je diensten absoluut weer in de volgende keer, Femke.... Dankzij jullie staan er weer kwalitatieve teksten op mijn website, Top. De persoonlijke samenwerking heb ik als zeer prettig ervaren. Ik schakel je diensten absoluut weer in de volgende keer, Femke. Bedankt

Prettige communicatie, Femke denkt mee en is fijn om mee te sparren. Er wordt niet altijd even snel gereageerd op aanvragen, maar het wordt altijd gekeken naar een oplossing.

Misschien iets snellere reactie op mails

Monique Oosting-Ottens

Ontzettend prettige samenwerking gehad met dit bedrijf. Goede kwaliteit en een scherpe prijs. Ook het contact verliep prettig met 1 contactpersoon. Ik raad het bedrijf iedereen aan.

De prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. Verder erg prettig in het contact, erg tevreden over.

Monique Oosting-Ottens

Teksten geschreven voor mijn website

Gemakkelijker vindbaar worden, krijgen jullie vast nog meer klanten.

Alles uitstekend!