8.5/10
8.5/10

Ambulance Amsterdam bv

Prima. Het gewenst artikel is leverbaar en bestellen gaat eenvoudig via de website.

Snelle levering en tussentijdse communicatie over het afleverproces.

Zeer goed

Goede klantenservice

Larry Elias 45Parts

Alles conform gemaakte afspraken

Gebruikersinstructie bij aanschaf machine

Albert Harkema

Ik heb een goede ervaring met Sabe..

Snelle afhandeling, goede informatie en kwaliteitsproducten!

Ik weet daar nu niet op te antwoorden.

H.C. Molrnaar

Vriendelijk en accuraat, spullen stonden klaar toen ik het op kwam halen en er werd even geholpen met inladen

Service prima

Goede prijs kwaliteit
snelle levering

Goed.

In de bevestigingsmail werd de leveringsdatum ineens 1 dag opgeschoven ten opzicht van de datum genoemd tijdens de online bestelling.

Pura Retail

We hebben keer op keer slechte ervaringen gehad met Sabé. Vorige 2 bestellingen werden te laat geleverd, laatste bestelling werd geleverd op het factuuradress ipv het afleveradres waardoor we...

De service is zo verschrikkelijk slecht dat ik over positieve punten niet kan spreken.

Zorg dat je normaal met klanten omgaat, je naar het juiste adres verstuurd en op juist levert.
In al onze bestellingen is dit keer op keer misgegaan.
Wij zullen ook op google en andere reviewsites ons ongenoegen over dit flutbedrijf uiten.

Reactie Sabe Verpakkingen:

Bedankt voor uw feedback . We zullen deze meenemen in het verbeteren van onze dienst verlening.

Jammer dat het zo gelopen is. De reden is bij u bekend. We hebben getracht een oplossing te bieden. Dit is helaas deze keer niet gelukt.

Volgens ons hebben we bij alle voorgaande bestellingen netjes naar u gecommuniceerd waarom uw bestelling een dag later werd geleverd. Maar daar heeft u blijkbaar een andere mening over. Ondanks alles houden we van eerlijke reviews en dan zit er ook incidenteel een negatieve review tussen de hele rij met positieve reviews die we al hebben mogen ontvangen. Daarom beschouwen we dit ook als een incident.

Bestelling en levering zijn vlot verlopen

nvt

nvt