8.3/10
8.5/10

Eric

Online besteld. Tussendoor nog het adres gewijzigd. Snel en correct geleverd.

Breed assortiment, goede prijzen, snelle levering.

Online ingegeven leverdatum is niets mee gedaan.
Na adreswijziging werd de levering onder een andere naam gedaan, wel op het goede adres.

Niet echt positief. staat groot op de site, wordt verzonden met post.nl. krijg het via dpd. Als ik dat wist had ik het niet besteld. Zou dinsdag bezorgt worden, werd drie dagen later. Erg? nee maar...

gewoon het eerlijke verhaal vertellen

Reactie Sabe Verpakkingen:

Bedankt voor uw Feedback, we nemen dit mee in de verbetering van onze service en van de informatie op de website. Excuses voor de vertraging, dit is niet gebruikelijk.

Johan

Goed, alleen jammer dat je op de webpagina aan kan geven wanneer je je bestelling wilt laten bezorgen alleen wordt het helaas niet op de aangegeven dag bezorgt.

uitgebreid

zie hierboven

Reactie Sabe Verpakkingen:

Bedankt voor uw eerlijke Feedback, we nemen dit mee in het verbeteren van onze service.
Het kan voorkomen dat we niet op de gevraagde dag kunnen leveren omdat een besteld artikel niet voldoende voorradig is om compleet te leveren. We informeren de klant dan altijd van dit feit en geven een verwachte nieuwe leverdag op.

Niet al te snelle levertijd, ik had de mogelijkheid om de volgende dag te laten leveren volgends de website. Alleen kwam het pas 2 werkdagen later.

Prijs en kwaliteit van het bestelde

Checkout aanpassen dat daar duidelijk vermeld staat een langere levertijd.

Reactie Sabe Verpakkingen:

bedankt voor uw feedback...we nemen deze verbeterpunten mee in het optimaliseren van onze service.

Hospes Events

Het is een goed bedrijf snelle levering en kwallieteid

Hospes Events

Het is een goed bedrijf snelle levering en kwallieteid

Zeer trage levering

Goede communicatie!

Besteld op 12 januari 2018 en nog steeds niet binnen (22januari 2018)

Geachte heer Bure,
Bedankt voor uw feedback. Zoals besproken heeft vervoerder met uw bestelling een fout gemaakt en wordt deze momenteel opgelost. We nemen uw feedback mee in de verbeteringen die we continu blijven doorvoeren.

Hip&Hap

Zeer vriendelijke communicatie en snelle afhandeling van bestellingen.

Duidelijke website en prima aanbod tegen fijne prijzen.

Snelle levering van een goed product tegen een scherpe prijs.

zie boven

Eerste samenwerking en zeer vlot verlopen.