8.5/10
8.5/10

H.C. Molrnaar

Vriendelijk en accuraat, spullen stonden klaar toen ik het op kwam halen en er werd even geholpen met inladen

Service prima

Goede prijs kwaliteit
snelle levering

Goed.

In de bevestigingsmail werd de leveringsdatum ineens 1 dag opgeschoven ten opzicht van de datum genoemd tijdens de online bestelling.

Pura Retail

We hebben keer op keer slechte ervaringen gehad met Sabé. Vorige 2 bestellingen werden te laat geleverd, laatste bestelling werd geleverd op het factuuradress ipv het afleveradres waardoor we...

De service is zo verschrikkelijk slecht dat ik over positieve punten niet kan spreken.

Zorg dat je normaal met klanten omgaat, je naar het juiste adres verstuurd en op juist levert.
In al onze bestellingen is dit keer op keer misgegaan.
Wij zullen ook op google en andere reviewsites ons ongenoegen over dit flutbedrijf uiten.

Reactie Sabe Verpakkingen:

Bedankt voor uw feedback . We zullen deze meenemen in het verbeteren van onze dienst verlening.

Jammer dat het zo gelopen is. De reden is bij u bekend. We hebben getracht een oplossing te bieden. Dit is helaas deze keer niet gelukt.

Volgens ons hebben we bij alle voorgaande bestellingen netjes naar u gecommuniceerd waarom uw bestelling een dag later werd geleverd. Maar daar heeft u blijkbaar een andere mening over. Ondanks alles houden we van eerlijke reviews en dan zit er ook incidenteel een negatieve review tussen de hele rij met positieve reviews die we al hebben mogen ontvangen. Daarom beschouwen we dit ook als een incident.

Bestelling en levering zijn vlot verlopen

nvt

nvt

Correcte en snelle aflevering

Rido Coiffure

Zeer tevreden goede service en snelle levering top

Ga zo door

Atelier Avenir, Den Bosch

Ik ben al jaren klant, voor papier en verpakkingen. Heel goede contacten, alles altijd prima.

Yvonne

Recent een luchtkussenmachine gekocht bij Sabe. Apparaat werd gebruiksklaar afgeleverd! En als hij niet beviel, kon ik hem terugsturen. Maar hij bevalt heel goed en werkt prettig.

1)Het is een webshop maar je kunt ook bellen voor een goed advies. Ze hebben verstand van verpakkingsmateriaal!
2)Goedkoopste Flo pak vulmateriaal verkoper in Nederland.

De eco luchtkussenzakjes van fabrikant Activa Air toevoegen aan assortiment.

Michael

Altijd weer goede prijzen en zeer snelle levering

uitgebreid assortiment