Roobol

R.knijff

Duidelijke uitleg

goede uitleg

Reactie Roobol:

Bedankt voor je positieve review!
- team Roobol Online

aliefeenstra@gmail.com

Top

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De moeite en service die Leonie heeft gegeven.
Echt grote klasse!!

Wim

Levert goede kwaliteit en heeft een prima klantenservice

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik ben heel tevreden over het product zelf, maar ook over het contact met de medewerkers

Reactie Roobol:

Super om te horen Wim! Daar doen we het voor!
^Jeroen, team Roobol Online

Tof

Tof toffer tofst

Cees Valster

Ik zou er niet kopen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Op 9 december vloertje PVC laten leggen in keuken, hal en voorportaal.
Helaas was het door de bus-man verkeerd ingemeten en kwamen de legger materiaal te kort.
Na contact, waar ik in de...
Op 9 december vloertje PVC laten leggen in keuken, hal en voorportaal.
Na contact, waar ik in de eerste instantie voor de kosten (extra pak tegels) zou moeten opdraaien, maar de beste man tot inkeer gebracht, tenslotte had hij gemeten en mij een vloer verkocht, kwamen ze op 22 dec de vloer afmaken.
Echter was het niet dat er te weinig materiaal, plakplinten en metalen omlijsting van de mat, was.
Nu vandaag, na zelf contact op nemen, kwam de mededeling dat ze het 1 feb 2022 komen afmaken (jammer dat ik zelf contact op moest nemen)
Ik begrijp niet dat het leggen van een vloertje (1600 euro) van 9 dec 2021 tot 1 feb 2022 (als dat wel goed gaat natuurlijk) moet duren.

Reactie Roobol:

Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Degene die ingemeten had, heeft inderdaad net te krap gerekend. Sorry daarvoor. Hierdoor kwamen de vloerenleggers materiaal te kort. Hoewel er echt... Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Degene die ingemeten had, heeft inderdaad net te krap gerekend. Sorry daarvoor. Hierdoor kwamen de vloerenleggers materiaal te kort. Hoewel er echt meer materiaal (dus ook meer kosten) nodig was om de betreffende ruimte volledig te kunnen leggen, hebben we ervoor gekozen om het extra materiaal op onze kosten te leveren.

Ruud

Materialen redelijk, service is matig

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Totale Levering 4 weken vertraagd. Te weinig ondervloer (folie) geleverd. Bij een aantal vloerdelen ontbrak de isolerende laag

Online verkoop

Fijne winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Een enorme inzet en service.