Roobol

Anton

Perfect en uitermate vriendelijk personeel en ter zake kundig

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De dame die ons heeft geholpen dacht met ons mee en gaf zeer kundige adviezen ze heeft ons bijzonder vriendelijk en ter zake kundig te woord gestaan en ons zelfs geholpen toen het niet mogelijk was... De dame die ons heeft geholpen dacht met ons mee en gaf zeer kundige adviezen ze heeft ons bijzonder vriendelijk en ter zake kundig te woord gestaan en ons zelfs geholpen toen het niet mogelijk was om daarin een prima advies te geven en aangepast toen het hoofdkantoor aangaf dat bepaalde materialen niet konden in een flat gebouw (te groot voor de lift). Ze heeft ons gelijk een fijn alternatief gegeven waardoor we toch weer dik tevreden waren.

Ck

Betaalbaar maar slechte communicatie en service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het aankoopproces van een pvc-vloer verloopt prima en vriendelijk. Als je echter hebt betaald kom je terecht in een wirwar van aparte orders, vele wijzigingen, eenzijdige aanpassingen en... Het aankoopproces van een pvc-vloer verloopt prima en vriendelijk. Als je echter hebt betaald kom je terecht in een wirwar van aparte orders, vele wijzigingen, eenzijdige aanpassingen en onduidelijke communicatie. Levertijden worden niet gehaald, afspraken omtrent levering-/installatiedata worden ondanks vele bevestigingen op de dag zelf gewijzigd. Hierdoor vele extra kosten moeten maken die Roobol weigert te vergoeden of ook maar iets in te willen betekenen. Er wordt gedaan alsof er niets aan de hand is en de klant moet niet zo zeuren.

Tot overmaat van ramp worden ongebruikte materialen (waarvoor door de klant is betaald) gewoon meegenomen zonder dat deze worden gecrediteerd. Nadat ik dit had aangekaart krijg je de reactie: "Volgens ons is het niet zo en kan dat ook niet zo zijn". "bij ons in het systeem staat dit", etc, etc.

Met de feedback en aangekaarte problemen wordt ook niets gedaan behalve dat men het jammer vindt dat de klant teleurgesteld is. "Computer says no" is het credo.

Voor wie overweegt een vloer bij Roobol aan te schaffen en te laten plaatsen is het advies: laat alles vooraf tot op de letter vastleggen, vraag vanaf een week voor de leverdatum/datum van leggen dagelijks om een schriftelijke bevestiging, maak foto's van alles dat wordt geleverd en wat over blijft, teken niets van een oplevering, maak foto's van alles dat door de werklui weer wordt meegenomen inclusief de inhoud van de pakketten/materialen en laat hiervan in koeienletters een aantekening van maken door de installateur. Daarna moet je er zelf ook dagelijks achteraan.

Goed, maar duur

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Extra kosten in rekening gebracht zoals voorrijdkosten en het verschuiven van een bed.

Goede snelle service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij zijn in de winkel in zoetermeer goed geholpen. En er kon vlot een afspraak ingepland worden om te meten en te leggen.

Mwah

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Roobol communiceert naar bezorgers en vloerleggers anders dan naar de klant. Eén dag vant voren kun je kijken hoe laat je goederen worden bezorgd of hoelaat je iemand kunt verwachten. Dan word je... Roobol communiceert naar bezorgers en vloerleggers anders dan naar de klant. Eén dag vant voren kun je kijken hoe laat je goederen worden bezorgd of hoelaat je iemand kunt verwachten. Dan word je uiterlijk een kwartier van te voren gebeld. Eerste keer werd ik nietgebeld, stonden ze ineens voor de deur, terwijl ik nog ik mijn oude huis sliep. De 2e keer werd ik 6.50u uit mijn bed gebeld dat ze 7.15 voor de deur zouden staan. Op de website stond tussen 7.45 en 10.45!
Later op de werkbon stond dat dat de vloerlegger om 6.15 zn materiaal kon inladen en uiterlijk 15.30 bij de klant moest zijn.
Complete miscommunicatie en veel ongemak voor de klant! Mijn bestelling werd, zoals afspraak geleverd met een ondervloer, echter deze was niet nodig want de ondervloer zat onder het pvc! Dit is met mij verrekend!

Daarbij werd er de eerste keer €6 parkeerkosten in rekening gebracht, terwijl de auto gewoon óp de stope stond geparkeerd!

Communicatie zou absoluut beter kunnen! De klant is geen koning maar is afhankelijk van hoe Roobol naar zijn werknemers/Zzp'ers communiceert !

Beste,
We willen je bedanken voor je feedback en na ons telefonische contact eind februari hebben we onze buitendienstmedewerkers hier over ingelicht en staan weer op scherp!
Nogmaals willen...
Beste,
Nogmaals willen we onze excuses aanbieden voor het ervaren ongemak.
​​​​​​​Team Roobol Online

Fijne winkel; aardig personeel dat de tijd voor je neemt. De mannen die kwamen leggen hebben puik werk afgeleverd!

Fijne service

Voorheen heel goed, nu heel slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Slechte service, moeilijk contact, absurd lange levertijd. Vraag mij af of jullie wel klanten willen hebben. Obv eerdere goede ervaring 10 jaar geleden een vloer en raamdecoratie uitgezocht. Maar... Slechte service, moeilijk contact, absurd lange levertijd. Vraag mij af of jullie wel klanten willen hebben. Obv eerdere goede ervaring 10 jaar geleden een vloer en raamdecoratie uitgezocht. Maar bestellingen gingen gepaard met fouten in prijsopgaves, gebrek aan tussentijdse informatie, bestel en aflever proces. Waren zeer grote bestellingen, maar werden behandeld als een bestelling van 20 eur door personeel in Zoetermeer. Uiteindelijk 6 maanden moeten wachten tot raamdecoratie hing. Nooit meer!

Beste,
Wat jammer om te horen dat je ervaring niet zo positief is als 10 jaar geleden en dat er bij het plaatsen van je bestelling fouten zijn ontstaan in de prijsindicaties.
Helaas heeft...
Beste,
Helaas heeft het door de overweging om een herkeuze te maken na het maatnemen, de uiteindelijke besteldatum en levertijden van de zonwering langer geduurd dan gebruikelijk. (begin augustus is de bestelling gedaan, half september is er ingemeten en op 1 december is de zonwering geplaatst)
Het gevoel dat onze medewerkers je hebben geven is uiteraard niet de bedoeling en we zullen ook zeker je feedback met hen bespreken. Onze excuses voor dit ontstaande gevoel!
Team Roobol Online

Familie Wensveen

In één woord : fantastisch!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Nadat de garantietermijn reeds verstreken was kwamen er problemen met onze PVC vloer. Ik heb contact gelegd met de klantenservice van Roobol. Er kwam een deskundige naar kijken. De klantenservice... Nadat de garantietermijn reeds verstreken was kwamen er problemen met onze PVC vloer. Ik heb contact gelegd met de klantenservice van Roobol. Er kwam een deskundige naar kijken. De klantenservice belde met het bericht dat de oude PVC vloer niet aan de kwaliteitseisen voldeed. Het voorstel was om de oude vloer eruit te halen en dat een nieuwe vloer neer te leggen. Dit alles op kosten van Roobol! Ook voor de plinten mochten we nieuwe uitzoeken. Inmiddels zijn we helemaal blij met onze nieuwe PVC vloer. Geweldig, Roobol!

Beste familie Wensveen,
Fijn om te horen dat jullie zo blij bent met jullie nieuwe PVC vloer na de problemen met de vorige vloer!
Hartelijk bedankt voor de positieve review en mochten we in...
Beste familie Wensveen,
Hartelijk bedankt voor de positieve review en mochten we in de toekomst nog iets anders voor jullie kunnen betekenen dan horen we dat graag.
Team Roobol Online

H pols hoeyenbos

Goede winkel klant vriendelijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Prettige winkel met gigantisch veel stalen voor elke soort vloer die je maar kunt wensen. Zeer deskundige adviseurs, die precies aangeven wat wel en niet kan of handig / verstandig is. Keuze wordt... Prettige winkel met gigantisch veel stalen voor elke soort vloer die je maar kunt wensen. Zeer deskundige adviseurs, die precies aangeven wat wel en niet kan of handig / verstandig is. Keuze wordt natuurlijk altijd aan de klant gelaten, erg prettig gesprek.