Roobol

Charlotte

Fijne woonwinkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

vriendelijke klantgerichte service , uitgebreid assortiment

M.Huijben

Zaak met mooie spullen en degelijk advies

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Eerder aangeven als er een meerprijs voor het leggen van vinyl is.

Wij zijngastvrij ontvangen.

Deskundig, uitgebreid advies

Degelijke zaak

Kwaliteitsproducten

A.m.Los

Prettige winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goede kwaliteit en aangenaam personeel.

L Versluis

Zeer slechte service,verkeerde draairichting ontbrekende onderdelen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik schaam dat ik Robol heb aan bevolen bij familie zo slecht is de service, niet op afspraak komen geen goede onderdelen bij zich hebben, monteurs niet van Robol !!!
Wij hebben zelf...
Wij hebben zelf nu laminaat nodig maar niet meer van Robol

L. De jong-weesie

De producten die geleverd zijn zijn heel mooi en goed afgewerkt, alleen draait er 1 lamel niet goed mee, ik ben eindeloos bezig om dit goed te krijgen helaas tot op heden zonder resultaat ik moet er... De producten die geleverd zijn zijn heel mooi en goed afgewerkt, alleen draait er 1 lamel niet goed mee, ik ben eindeloos bezig om dit goed te krijgen helaas tot op heden zonder resultaat ik moet er een foto van maken enz enz voor zo n groot besteed bedrag verwacht ik een betere service want die is in de winkel in Oosterhout niet geweldig zeer klant onvriendelijk, tot op heden ik wacht af!!!!!

Waardeloze after sales

B.Simons

Uitstekend

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vakkundige mensen en fijn om zaken mee te doen

Van wanrooij

Waardeloos bedrijf, order aannemen, betalen en na 10 weken doodleuk zeggen dat ze de opdracht cancellen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Order na 10 weken gecanceld, de opdracht is te risicovol. Wat een onzin.

Reactie Roobol:

Beste, vervelend dat je dit gevoel het overgehouden aan je gesprek met onze adviseurs. Ook wij vinden het jammer dat we je niet kunnen helpen met de stoffering omdat, zoals onze medewerker je heeft... Beste, vervelend dat je dit gevoel het overgehouden aan je gesprek met onze adviseurs. Ook wij vinden het jammer dat we je niet kunnen helpen met de stoffering omdat, zoals onze medewerker je heeft uitgelegd, blijkt dat het gevraagde werk te specialistisch is om te kunnen uitvoeren door onze stoffeerders. Mocht je daar nog vragen over hebben, kun je contact opnemen met onze klantenservice via 0180-644644 (op werkdagen van 8-17 uur)

Verberne

Uistekend! Mw. M. Smit van het filiaal in Oosterhout heeft ons prima geholpen, vakkundig, vriendelijk en met geduld.

Moet dat nog?